Fandom

Simspedia

Piosenkarz

5160stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Piosenkarz
Piosenkarz
Kariera · Zawarte w: The Sims 3: Zostań Gwiazdą

Piosenkarz

Koncert.jpg

Piosenkarka podczas występu

The Sims 3: Zostań Gwiazdą
Singer career icon.png

Piosenkarz – profesja pojawiająca się w The Sims 3: Zostań Gwiazdą. Można rozwijać profesję śpiewając na ulicy bądź w lokalach występów. Piosenkarz nie może dołączyć do zespołu. Rozwinięta kariera odblokowuje nam możliwość występowania na scenie, lecz najpierw trzeba pokazać właścicielowi nasze umiejętności. Jeśli zgodzi się on, to w prawym górnym rogu pojawi się termin i godzina występu. W tym dniu warto przyjść godzinę lub parę minut przed pokazem, ponieważ po kliknięciu na scenę ukaże nam się kilka opcji wybierz przygotuj scenę (lub coś w tym stylu) ponieważ udekorowana scena ma także wpływ na wasz występ. Im bardziej jest rozwinięta kariera tym więcej sztuczek można pokazać, a widzowie poczują się bardziej ukontentowani. Aby szybko uzyskać maksymalny poziom kariery, trzeba wpisać kod ​​testingcheatsenabled true i można ruszać paskiem postępu danej profesji. Większe szanse na osiągnięcie awansu daje cecha Urodzony wykonawca.

Szczeble

Sim zarabia poprzez dostarczanie śpiewających telegramów, napiwków oraz występów na scenie. Im bardziej rozwinięta jest kariera Sima/Simki tym więcej opcji ma do wybrania! Nowe śpiewane telegramy czy piosenki do śpiewania podczas występów możesz zdobywać osiągając nowe szczeble kariery.

  • Amatorka (Stypendium: 275$ tyg.)
  • Zdolna śpiewaczka (Stypendium: 340$ tyg.)
  • Talent (Stypendium: 400$ tyg.)
  • Lokalna ulubienica (Stypendium: 532$ tyg.)
  • Miejscowy fenomen (Stypendium: 640$ tyg.)
  • Wschodząca gwiazda (Stypendium: 840$ tyg.)
  • Gwóźdź programu Stypendium: 1160$ tyg.)
  • Gwiazda (Stypendium: 1480$ tyg.)
  • Supergwiazda (Stypendium: 2000$ tyg.)
  • Legenda wokalu (Stypendium: 3600$ tyg.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki