FANDOM

Plaża
TS3 Wakacje.jpg

Plaża w Sunset Valley.

The Sims: Randka The Sims: Wakacje The Sims 2: Podróże The Sims 3 The Sims Średniowiecze
Plaża – typ parceli publicznej pojawiający się w The Sims: Randka, The Sims: Wakacje, The Sims 2: Podróże i The Sims 3.

The Sims

Plaża TS Wakacje.jpg
Zarówno w The Sims: Randka, jak i w The Sims: Wakacje, pojawiają się plaże. Zamiast morza lub oceanu na parceli jest obecny skrawek wody. Nie można z nią mieć jakichkolwiek interakcji, podobna sytuacja jest z podłożem - piaskiem. Istnieje jednak możliwość wykupienia w kiosku piasku na budowę zamku. Na parceli ustawiono plażowe dekoracje, np. deski surfingowe. Parcelami zawierającymi plaże są Plaża SimCity i Kasztanowy Deptak z Centrum oraz Plaża publiczna z Odzysku, Plaża Zachodzącego Słońca i Hotel "Palmowy Pałac" z Wyspy Wakacyjnej. Na tych wakacyjnych można spotkać Rekina Zębusia.

The Sims 2

Beach or not to beach.jpg

Plaża to nowy typ parceli publicznej, dochodzący w dodatku Podróże, pojawiający się na Wyspie Twikkii, ale gracz ma również możliwość stworzenia własnej plaży gdziekolwiek, o ile ma dostęp zarówno do morza, jak i drogi. Gdy Sim jest na plaży, może on robić zamki z piasku, opalać się, zbierać muszelki lub oglądać fale. Jeśli dodatek Cztery pory roku jest zainstalowany, śnieg będzie padał, ale nie pokryje terenu parceli. Wraz z tym dodatkiem pojawia się także ryzyko trafienia Sima przebywającego w wodzie przez piorun.

The Sims 3

W The Sims 3 jedynymi otoczeniami bez plaży są Riverview, Hidden Springs oraz otoczenia wakacyjne - Champs Les Sims, Al Simhara i Shang Simla. Nowe możliwości związane z tym miejscem wprowadziła aktualizacja, która umożliwia pływanie w morzu.

Simowie z cechami Uwielbia przyrodę i Sprawny fizycznie mają ułatwiony dostęp do plaż. Wystarczy nacisnąć na Sima i wybrać opcję Idź na plażę. Na plażach odbywają się liczne imprezy w postaci okazji, takie jak sąsiedzkie maratony grillowania czy turnieje szachowe, jeśli znajdą się tam odpowiednie obiekty.

Plaża ze Starą Przystanią
PlażaSunsetValley.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 15844 §
Rozmiar: 60x37
Otoczenie: Sunset Valley

Sunset Valley

Plaża ze Starą Przystanią

Znajduje się na przeciwko domów rodziny Ursine i rodziny Wan-Goddard. Obiekty znajdujące się na plaży to szachownice, krzesła, leżaki oraz bar z sokami. Parcela położona jest nad samym morzem, które nie wlicza się do niej. Nieopodal możemy zobaczyć kawałki starego, spróchniałego molo. Być może są to pozostałości Starej Przystani?

Plaża nad Rzeką
PlażaT.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 11901 §
Rozmiar: 52x42
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Plaża nad Jeziorem

Ulokowano ją niedaleko centrum miasta, naprzeciw baru. Cały teren parceli podzielono na dwie części. W wyżej położonej, zielonej części, wybudowano altankę z charakterystycznymi dla Twinbrook kolumnami. Schody na środku parceli prowadzą do niżej położonej części pokrytej piaskiem. Tam umieszczono kolorowe parasole.

Jaskinia Przemytników
PlażaB.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 12876 §
Rozmiar: 50x25
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Jaskinia Przemytników

Nazwa plaży może oznaczać, że w tym miejscu odbywają się spotkania przemytników lub jest to upamiętnienie dawnej, handlowej przeszłości miasta. Parcelę ulokowano dość daleko od centrum Bridgeport. Najbliżej niej znajduje się szpital. Na brzegu nie umieszczono żadnych typowo plażowych obiektów. Nie znajdziemy tam także jaskini, na co mogłaby wskazywać nazwa tego miejsca.

Baza Przygody
PlażaAP.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 15651 §
Rozmiar: 40x55
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Baza Przygody

Na terenie parceli wybudowano duże, drewniane molo, na którym umieszczono leżaki i duże parasole. Nazwa plaży przypomina bazę wypadową. Bazę Przygody ulokowano bardzo daleko od centrum Appaloosa Plains, a najbliżej niej znajduje się dom Gracji Loveland.

Wybrzeże Oazy
PlażaKJ.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 5268 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Księżycowe Jeziora

Wybrzeże Oazy

To najtańsza ze wszystkich jak dotąd poznanych plaż. Znajduje się daleko od centrum Księżycowych Jezior, na przeciwko domu rodziny Bayless-Willheim. Plażę ulokowano w ogromnym kraterze, którego prawie całą powierzchnię zajmuje jezioro. Większość leżaków zwrócona jest jednak w stronę mniejszej wody w kształcie świdra.

Plaża "Delmar"
Plaża ZG.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 52580 §
Rozmiar: 44x64
Otoczenie: Starlight Shores

Starlight Shores

Plaża "Delmar"

Prawdopodobnie była wzorowana na plaży ze Słonecznego patrolu. Znajdziemy na niej między innymi bar ulokowany w największej budce. To jedyna plaża, na której ogrodzono pewną powierzchnię wody bojami. Jest to także najdroższa ze wszystkich plaż.

Ustronie nad Jeziorem
PlażaOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 22819 §
Rozmiar: 36x39
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Ustronie nad Jeziorem

Na terenie parceli umieszczono dwie platformy z leżakami, a bliżej wody wiele parasoli i koców. Plażę zbudowano pomiędzy domem rodziny Dreamer a drewnianym molo. Po drugiej stronie ulicy zamontowano fontannę. To jedna z najdroższych plaż, jakie dotąd wydano.

Gorące Piaski
Gorące piaski.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Słoneczne Wybrzeże

Słoneczne Wybrzeże

Gorące Piaski

Plaża położona jest wewnątrz laguny, w przeciwieństwie do Plaży Kapitana Jacka która jest poza laguną nad oceanem. Na parceli umieszczono ognisko, krzesła oraz trzy leżaki.

Plaża Kapitana Jacka

Plaża Kapitana Jacka
PlażaKapitanaJacka.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Słoneczne Wybrzeże

W przeciwieństwie do Gorących Piasków, plaża ta jest położona na zewnątrz laguny. Bezpośrednio łączy się z oceanem. Jest większa od poprzedniej plaży. Umieszczono tu leżaki, parasole, latarnie. Na molo znajdują się ławki.

The Sims Średniowiecze

Plaża nie pełni tu specjalnej roli, podczas niektórych misji można tam szukać jedynie muszelek lub innych rzeczy. O wiele ważniejszy za to jest port, z którego statkiem możemy wypłynąć na morze w celu wykonania jednej z misji bądź zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki