Fandom

Simspedia

Plazma 501

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Plazma 501
Plazma 501.png
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 23755 §
Rozmiar: 40x55
Liczba pięter: 3
Otoczenie: Bridgeport

The Sims 3: Po Zmroku

Plazma 501 – jeden z ekskluzywnych klubów w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport.

Opis

Lokal znajduje się w największym budynku w mieście, stojącym w centrum Bridgeport. Wstęp mają tylko największe Osobistości oraz wampiry, na skutek czego imprezy zazwyczaj nie są huczne. Można dostać się do niego zarówno przez drzwi główne, jak i przez podziemne przejście dla "zwolenników ciemności". W klubie pojawiają się i pracują wampiry.

Piętro -1

Jest to długi korytarz prowadzący do windy. Piętro zawiera jedno pomieszczenie, w którym znajdują się dwie trumny. Jeżeli pójdziemy dalej, wejdziemy na ogrodzone miejsce, gdzie spoczywa Lotta Kolano.

Piętro 26

Tutaj odbywają się imprezy i przyjęcia. Całe piętro urządzone jest w barwach czerwono-czarnych, w dziewiętnastowiecznym stylu. Na jednej z półek stoi pozłacana urna. Możemy tutaj znaleźć także podest, na którym grają muzycy (gitarzyści, pianiści, kontrabasiści i perkusiści).

Piętro 27

Jest to drugi poziom strefy "za wykidajłą". Można tu zamówić drinka lub coś przegryźć. Istnieje możliwość zagrania w rzutki oraz w szachy.

Godziny otwarcia

Plazma 501 jest otwierana o 14:00, a zamykana o 2:00.

Ciekawostki

  • Obok klubu spoczywa Lotta Kolano.
  • Plazma 501 jest jedynym ekskluzywnym klubem w Bridgeport, który nie ma "strefy dla VIP-ów".

Więcej w Fandom

Losowa wiki