Fandom

Simspedia

Pobudzony

4803strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4
Pobudzony.png

Pobudzony – jedna z emocji w The Sims 4.

Opis

Emocja Pobudzony/a pomoże naszemu Simowi w rozwijaniu umiejętności fizycznych. Jego chód zostaje wtedy zmieniony na sprężysty, może co jakiś czas robić pompki lub inne ćwiczenia, ma ochotę poćwiczyć na siłowni. Jest oznaczona kolorem żółto-zielonym.

Jak się pobudzić?

Najprostszymi sposobami są wypicie soku energetycznego (jedynie dla Simów z cechą Aktywny/a), ćwiczenie na sprzętach do wyciskania ciężarów lub bieżni, uprawianie joggingu albo oglądanie kanału sportowego w telewizji. Możemy także wziąć szybki prysznic lub, jeśli posiadamy pakiet rozgrywki The Sims 4: Dzień w Spa, wybrać się na masaż albo uprawiać jogę. Pobudzony Sim może podburzać innego, wprowadzając go w ten stan, czy zderzyć się z nim biodrami.

Nastrójniki

  • Zastrzyk energii - kontakty towarzyskie
  • Kofeinowe pobudzenie - picie kawy

Ciekawostki

  • Jeżeli uczeń chce podwyższyć ocenę w szkole (z czwórkowego ucznia podstawówki na piątkowego) pojawia się zadanie: Idź do szkoły w stanie pobudzenia. Można to zobaczyć na panelu Sima w zakładce Kariera.
  • Kiedy Sim ma trochę wyższe umiejętności gotowania (na trzecim lub czwartym poziomie) pod wpływem tej emocji może przygotować Talerz pełen protein. Każdy, kto zje porcję tego dania, stanie się pobudzony.
Emocje
FlirciarskiNieswójOszołomionyPewny siebiePobudzonyPogodnyRozgniewanyRozbawionySkupionySmutnySpiętySzczęśliwyŚpiZainspirowanyZawstydzonyZnudzony

Więcej w Fandom

Losowa wiki