FANDOM

TS3ITF Icon.png

Podróżnik w czasieSim z przyszłości występujący w The Sims 3: Skok w Przyszłość; odgrywa znaczącą rolę w poznawaniu futurystycznego świata przez naszych bohaterów. Można go wezwać w dowolnym momencie poprzez naszą machinę do podróży w przyszłość. Nazywa się Emit Relevart.

Wygląd

Posiada niebieskie włosy i ubiór charakterystyczny dla mieszkańców Oasis Landing, utrzymany również w tonacji niebieskiej. Nosi okulary.

Funkcja

Pomaga naszemu Simowi poznawać futurystyczny świat. Ten zaś musi wykonywać różne zadania. Już przy pierwszym spotkaniu informuje nas, że zepsuła mu się machina czasu i prosi o zebranie akumulatorów potrzebnych do jej naprawy - będą one porozrzucane po parceli, gdzie znajduje się portal. Gdy zbierzemy wszystkie, możemy naprawić machinę i przenieść się w przyszłość wraz z podróżnikiem - w ten sposób zakończyliśmy pierwsze zadanie. W Oasis Landing również daje nam różne wskazówki i zapoznaje nas z całym tym światem. Pierwszą niespodzianką, jaka nas czeka to plecak rakietowy podarowany nam przez podróżnika, byśmy mogli poczuć smak przyszłości. Z pomocą podróżnika w czasie również możemy zmienić przyszłość na dystopijną lub utopijną, wykonując różne zadania w świecie teraźniejszym, które będą mieć wpływ na świat futurystyczny.

Ciekawostki

  • Jak dowiadujemy się z lekcji pt. "Podróżnik w czasie", ulubionym miastem z przyszłości Emita jest Oasis Landing.
  • Mieszka z nami w bazie wypadowej.
  • Emit to najprawdopodobniej parodia Emmetta Browna z filmu Powrót do przyszłości.
  • Po zmienieniu kolejności liter Emit Relevart wyjdzie nam Time Traveler, czyli z języka angielskiego Podróżnik w czasie.
  • W The Sims 3: Kariera możemy się na niego natknąć, podróżując w wehikule czasu (np. gdy spróbujemy uratować Marię Skłodowską-Curie), ale nie jest on wymieniany z imienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki