Fandom

Simspedia

Policja

5077stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims The Sims 2 The Sims Historie z Życia Wzięte The Sims Historie ze Świata Zwierząt The Sims 3
Policja łapie włamywacza.jpg

Policjantka łapie włamywacza

Policja.jpg
Policja – instytucja przeznaczona do działania w sytuacjach kryzysowych. Policjantem może być Simka lub Sim. Policję można wezwać, dzwoniąc na numer alarmowy dla zabawy, lub w czasie włamania złodzieja. Może ona też sama przyjechać, jeżeli w czasie ciszy nocnej organizujemy hałaśliwe przyjęcie; gdy zadzwonimy po zwierzaka lub chcemy go oddać; kiedy Sim korzysta z maszyny fałszerskiej (w The Sims 2: Na studiach). Jeśli wezwiemy ją bez potrzeby zapłacimy karę grzywny o wartości 500§. W dodatku do The Sims 2 - Zwierzaki, zwierzę, gdy ma opuszczone potrzeby, zabiera policja. Policja przyjeżdża także, kiedy alarm antywłamaniowy wykryje w domu złodzieja. Może także odwieźć do domu nastolatka lub dziecko, które nie wróciło na noc do domu.

Ciekawostki

  • W The Sims 3, kiedy akurat włamie się do nas złodziej/ka, a wezwiemy policję, nasz "bohater" przyjedzie i wda się w bójkę z rabusiem. Zazwyczaj wygrywa, skuwa pechowca kajdankami i przeszukuje dom, aby ustalić, czy coś zostało skradzione. Jednak może się zdarzyć tak (choć dosyć rzadko), że policjant/ka przegra w walce - wtedy pokazuje nam się komunikat mówiący, iż następnym razem złapią złodzieja, zaś włamywacz cały, zdrowy i wolny ucieknie.
  • Kiedy wezwiemy policję podczas włamania, okaże się, że...przyjadą za późno - włamywacz ucieknie z łupem. Wtedy jeśli spóźnili się parę minut przepraszają i mówią, że następnym razem złapią złodzieja. Jednak gdy spóźnienie okazuje się drastyczne - wlepiają nam grzywnę.
  • W The Sims 3: Pokolenia jest szansa, że nastolatek podczas płatania psikusa na mieście, może zostać przyłapany przez policję, która zawiezie go do domu, gdzie nasz niepełnoletni Sim zostanie ukarany przez swojego rodzica.
  • W The Sims 3: Wymarzone Podróże policjanci w innych krajach mają inne umundurowanie, np. w Al Simharze mają mundury i czapki w kolorze piaskowym.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki