FANDOM

Polowanie
Polujacy kot.gif

Kot w trakcie polowania.

The Sims: Zwierzaki The Sims 2: Zwierzaki The Sims 3: Zwierzaki

Polowanie – umiejętność pojawiająca się po raz pierwszy w The Sims: Zwierzaki. Ponownie spotykamy się z nią w drugiej i trzeciej części gry, także w dodatkach Zwierzaki. Rozwijać ją mogą tylko zwierzęta.

The Sims: Zwierzaki

PolowanieTSZ.png

Ocenzurowane polowanie

W pierwszej części gry polowanie mogą szkolić jedynie koty. Aby zdobyć punkt umiejętności polowania, kot musi zabić mysz lub innego szkodnika, na przykład królika. Gdy na naszej parceli pojawi się grupka myszy, kot pobiegnie do nich i zacznie je atakować. Co ciekawe, polowanie jest ocenzurowane. Po ataku zostanie jedna, martwa mysz leżąca na ziemi, którą można jedynie posprzątać. Jeśli nasz Sim pochwali kota za zabicie szkodnika, czworonóg dostanie punkt polowania.

The Sims 2: Zwierzaki

Ta sekcja wymaga uzupełnienia.

The Sims 3: Zwierzaki

PolowanieTS3Z.jpg

Kot polujący na papugę

Polowanie kotów ikonka.png
Polowanie psów ikonka.png

W trzeciej części gry polowanie mogą rozwijać zarówno koty jak i psy, jednak każde z nich ma przydzielone inne typy zdobyczy. Ofiarami kotów są małe zwierzęta, czyli ptaki, jaszczurki, żółwie lub gryzonie. Psy znajdują przedmioty kolekcjonerskie: kamienie, krzyształy oraz części przedmiotów do złożenia (przykładem takiego przedmiotu jest szkielet dinozaura). W obu przypadkach polowanie może zakończyć się niepowodzeniem. Mały zwierzak może uciec, a drogocenny kamień może okazać się zwykłym odpadem. Niewyszkolone psy często znajdują śmieci, pióra i liście klonu.

Zwierzęta nie mają możliwości polowania w terenie, dopóki nie zdobędą przynajmniej jednego punktu umiejętności. U kotów dobrym początkiem na naukę polowania są ćwiczenia na zabawkach z trybu kupowania. Psy uczą się podstaw od swoich właścicieli. Polowanie rozwija się do dziesięciu punktów.

Zdolności na poszczególnych poziomach

Koty

Poziom Możliwości
0 Ćwiczenie polowania na zabawce dla kotów.
1 Po zdobyciu pierwszego punktu, kot może wybrać się na łowy w dowolnym miejscu otoczenia. Wystarczy kliknąć na losowe miejsce i wybrać Idź coś złapać.
5 W połowie dążenia do mistrzostwa, kot może być poproszony przez swojego właściciela o pójście na polowanie. Różni się to od wybrania przez kota miejsca tym, że zwierzak nie ma już ograniczonej przestrzeni poszukiwań. Szuka po całym terenie, choć nadal istnieje szansa, że wróci z pustymi rękami.
6 Po osiągnięciu kolejnego poziomu, Sim może poprosić swojego kota o przyniesienie mu czegoś konkretnego, na przykład jaszczurki. Czasami zwierzę źle zrozumie komendę i złapie coś innego. Większą szansę na zrozumienie prośby Sima mają koty z cechą geniusz.
7 Siódmy poziom łowiectwa umożliwia odnajdywanie przez kotów miejsca z konkretnymi gatunkami małych zwierząt. Gdy kot zlokalizuje ofiarę, na mapie miasta pojawi się punkt pokazujący jej położenie.

Psy

Poziom Możliwości
0 Nauka umiejętności od Sima.
1 Po zdobyciu pierwszego punktu, pies może wybrać się na łowy w dowolnym miejscu otoczenia. Wystarczy kliknąć na losowe miejsce i wybrać Idź coś złapać.
5 Na piątym poziomie pies może być poproszony przez swojego właściciela o pójście na polowanie. Różni się to od kliknięcia na konkretnym miejscu tym, że zwierzak nie ma już ograniczonej przestrzeni poszukiwań. Szuka po całym terenie, choć nadal istnieje szansa, że wróci z pustymi rękami.
6 Po zdobyciu kolejnego punktu, Sim może poprosić psa o przyniesienie mu czegoś konkretnego, na przykład złota. Czasami zwierzę źle zrozumie komendę i wykopie coś innego. Większą szansę na zrozumienie prośby Sima mają zwierzaki z cechą geniusz.
7 Siódmy poziom łowiectwa umożliwia odnajdywanie przez psy miejsca z konkretnymi obiektami kolekcjonerskimi. Gdy czworonóg zlokalizuje łup, na mapie miasta pojawi się punkt pokazujący jej położenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki