FANDOM

The Sims 2 FreeTime Icon TS3Shop Icon

Poręcz baletowa – obiekt pojawiający się w The Sims 2: Czas Wolny i The Sims 3 Store, w pakiecie Kolekcja taneczna „Twarda Jak Deska, Lekka Jak Piórko”.

The Sims 2: Czas Wolny

Zwykła podpórka firmy Boski Projekt

Zwykła podpórka to niezbędny element do ćwiczeń, bez względu na to, czy jesteś początkującą baleriną, doświadczonym wirtuozem, czy zahartowanym weteranem. Ćwicząc przy podpórce lepiej skupić się wyłącznie na własnej technice, a nie przejmować się tym, czy podpórka wytrzyma nacisk. Prezentujemy zwykłą podpórkę - mocną, pozbawioną drzazg. Wytrzyma wszystko.

Lepsza podpórka firmy Boski Projekt

The Sims 3 Store

Poręcz baletowa „Lekka Jak Piórko”

Nie ma znaczenia, czy Twój Sim ćwiczy taneczne ruchy najpiękniejszego łabędzia, czy chce przetańczyć noc w klubie – poręcz baletowa „Lekka Jak Piórko” oraz podłoga do tańca „Twarda Jak Deska” zapewnią mu wszystko, czego potrzebuje. Rozgrzewaj się i ćwicz, jednocześnie ucząc się wszystkich swoich ulubionych figur baletowych z The Sims™ 2. Następnie zatańcz je na wzmocnionym parkiecie wykonując recital baletowy, taniec kurczaka lub tańcząc taniec-połamaniec w synchronizacji z innymi tancerzami. Możesz też zacieśniać więzy przyjaźni, tańcząc z kimś w parze.