Fandom

Simspedia

Poręcz baletowa

5124strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Czas Wolny The Sims 3 Store

Poręcz baletowa – obiekt pojawiający się w The Sims 2: Czas Wolny i The Sims 3 Store, w pakiecie Kolekcja taneczna „Twarda Jak Deska, Lekka Jak Piórko”.

The Sims 2: Czas Wolny

Zwykła podpórka firmy Boski Projekt
Zwykla podporka.png
Gra: The Sims 2: Czas Wolny
Kupowanie: Możliwe
Cena: 500§
Typ: Hobby

Zwykła podpórka firmy Boski Projekt

Zwykła podpórka to niezbędny element do ćwiczeń, bez względu na to, czy jesteś początkującą baleriną, doświadczonym wirtuozem, czy zahartowanym weteranem. Ćwicząc przy podpórce lepiej skupić się wyłącznie na własnej technice, a nie przejmować się tym, czy podpórka wytrzyma nacisk. Prezentujemy zwykłą podpórkę - mocną, pozbawioną drzazg. Wytrzyma wszystko.

Lepsza podpórka firmy Boski Projekt
Lepsza podporka.jpg
Gra: The Sims 2: Czas Wolny
Kupowanie: Niemożliwe
Typ: Nagroda kariery

Lepsza podpórka firmy Boski Projekt

The Sims 3 Store

Poręcz baletowa „Lekka Jak Piórko”
Porecz baletowa ts3.png
Gra: The Sims 3 Store
Kupowanie: Możliwe
Typ: Rozrywka

Poręcz baletowa „Lekka Jak Piórko”

Nie ma znaczenia, czy Twój Sim ćwiczy taneczne ruchy najpiękniejszego łabędzia, czy chce przetańczyć noc w klubie – poręcz baletowa „Lekka Jak Piórko” oraz podłoga do tańca „Twarda Jak Deska” zapewnią mu wszystko, czego potrzebuje. Rozgrzewaj się i ćwicz, jednocześnie ucząc się wszystkich swoich ulubionych figur baletowych z The Sims™ 2. Następnie zatańcz je na wzmocnionym parkiecie wykonując recital baletowy, taniec kurczaka lub tańcząc taniec-połamaniec w synchronizacji z innymi tancerzami. Możesz też zacieśniać więzy przyjaźni, tańcząc z kimś w parze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki