Fandom

Simspedia

Port kosmiczny

4709stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
SC4 Port Kosmiczny.png
SimCity 4
Port kosmiczny – obiekt pojawiający się w SimCity 4. Należy do grupy budynków wymagających odblokowania. Przyśpiesza on tempo rozwoju nowych technologii w mieście. Wiąże się to jednak z wielkimi kosztami. Samo wybudowanie portu kosztuje 96 000§, a potem trzeba jeszcze go utrzymywać (400§/miesiąc). Aby go odblokować należy:

Sposób #1

Spełnić wymagania:

Sposób # 2 (wymagane SimCity 4: Godziny Szczytu)

Najpierw budujemy trasę kolejową z kilkoma dworcami towarowymi (najlepiej trasę zbudować w kształcie koła, inaczej przejście misji może zależeć od szczęścia). Następnie wchodzimy w tryb sima, wybieramy opcję "Ty prowadzisz" i klikamy ikonę pociągu towarowego. Może nam się pojawić jedna z trzech misji:

  • Ukradnij pociąg - od Dr. Vu,
  • Od stacji do stacji - od doradcy ds. transportu
  • Supermateriał na pasy bezpieczeństwa do statków kosmicznych! - także od doradcy ds. transportu

Wybieramy tą ostatnią. Opis misji brzmi:

Mamy pociąg wyładowany materiałem najnowszej generacji, który musi zostać dostarczony do fabryki, gdzie zostanie przerobiony na pasy bezpieczeństwa. Oczywiście nie chodzi o zwykłe pasy bezpieczeństwa. To będą superwrażliwe, antygrawitacyjne superpasy bezpieczeństwa, oficjalnie dopuszczone do podróży kosmicznych. Dowieź ładunek na wyznaczoną stację w umówionym czasie

Misja polega na dojechaniu do losowo wybranego dworca w mieście, w wyznaczonym czasie. Po jej pozytywnym ukończeniu dostajemy komunikat:

Nowoczesny surowiec został bezpiecznie dowieziony i dostarczony do fabryki, Kolejny ładunek dostarczony na czas i na naszą korzyść. Bardzo dobrze. Moment odblokowania lądowiska dla promów kosmicznych znów się przybliżył

Jest to jednak dopiero połowa naszej pracy. Teraz wchodzimy znowu w opcję "Ty prowadzisz" i klikamy ikonę tym razem pociągu parowego. I tu także mamy wybór misji: od Dr. Vu, albo od Hipolita Pryćko - naszego urbanisty. Oczywiście wybieramy tą od urbanisty. Tytuł misji to Pociągiem po formułę rakietową, a opis:

AgentX11 utknął w przedziale bagażowym pociągu parowego. Musisz dowieść go na umówiony punkt spotkania, zanim ściśle tajna formuła rakietowa na bazie brokułów wpadnie w niepowołane ręce. Uczona czeka na stacji docelowej. Będzie ubrana na czerwono. Nie spóźnij się. Przyszłość miasta spoczywa w twoich rękach.

Misja jest wręcz identyczna do poprzedniej. Po ukończeniu pojawia się komunikat:

Bardzo dobrze! Spotkanie odbyło się zgodnie z planem. AgentX11 otrzymał formułę, gdy tylko otworzył kufer, w którym się ukrywał. Dzięki twoim wspaniałym umiejętnościom, miasto (nazwa miasta) uzyskało kontrakt na budowę lądowiska promów kosmicznych. Dobra robota.

Po tym komunikacie odblokowuje się stacja promów kosmicznych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki