FANDOM

TS3ITF Icon
Posąg Dziedzictwa – element charakterystyczny dla świata futurystycznego pojawiający się po raz pierwszy w The Sims 3: Skok w Przyszłość. Jest to wyróżnienie dla Simów, którzy za swojego życia dokonali rzeczy przełomowych okrywając chlubą całe Oasis Landing. Posągi dziedzictwa znajdują się w Parku Dziedzictwa - parceli znajdującej się w centrum miasta przyszłości.

Posągi dziedzictwa

Pionier Plumbotyki - domyślnie jest nim losowy Sim, który stworzył plumbota o najwyższej jakości oraz nadał mu samoświadomość.

Strażnik czasu - domyślnie jest nim Emit Relevart (podróżnik w czasie), który zaprzyjaźnił się z wcześniejszym podróżnikiem w czasie, zmienił przyszłość, a następnie przywrócił Oasis Landing do normalnego stanu.

Trendsetter - domyślnie jest nim losowy Sim, który przekonał ludzi do nowego stylu za pomocą postumentu z ubraniami.

Wybitny Wykonawca - domyślnie jest nim losowy Sim, który stworzył nowy gatunek muzyczny grając na laserowym rytmofonie.

Znany Filantrop - posąg dziedzictwa przeznaczony dla Sima, który wygra na loterii i przekaże 50000 simoleonów na fundację skupiającą się na tworzeniu lepszej przyszłości.

Jak zostać uhonorowanym Posągiem Dziedzictwa?

Należy w tym wypadku wypełnić misję tę samą, którą wypełnili Simowie powyżej, jednakże szybciej - tzn. w teraźniejszości. Jeżeli nadal nie rozumiemy, co mamy zrobić, możemy zajrzeć do naszego Almanachu czasu - tam znajdziemy dokładnie rozpisane misje.

Korzyści

Sim, który zasłużył się w teraźniejszości i został uhonorowany posągiem dziedzictwa dostaje również specjalną premię:

Jako Pionier Plumbotyki - szybciej zaprzyjaźniasz się z plumbotami oraz sprzedajesz plumboty za wyższą cenę.

Jako Strażnik Czasu otrzymujesz pilota, dzięki któremu możesz kontrolować stany przyszłości.

Zostanie Trendsetterem sprawia, że od czasu do czasu inni simowie mogą ubrać się w te same ubrania, co ty.

Jako Wybitny Wykonawca poprawiasz swoje relacje z innymi simami automatycznie, o ile oni w danej chwili słuchają twojego występu - gry na rytmofonie.

Gdy twój sim zostanie Znanym Filantropem - dostaje możliwość przekazywania innym ludziom pieniędzy (kolejno 1, 100 lub 1000 simoleonów)

Ciekawostki

  • Sim uhonorowany Posągiem Dziedzictwa, przebywając w Oasis Landing, dostaje +15 do swojego nastroju. Jeśli sim uhonorowany jest kilkoma Posągami Dziedzictwa, dodatnie wartości się sumują, przez co może dostać +60 do swojego nastroju.