FANDOM

TS3 Icon TS4WWP Ikona

Posterunek policji – typ króliczej nory pojawiający się w trzeciej części gry. Jest to miejsce pracy policjantów. Można rozpocząć tu karierę stróża prawa oraz detektywa (dostępne z dodatkiem: Kariera). Gdy zdecydujemy się na drugą profesję, będziemy mogli wykonywać papierkową robotę policjantów. W posterunku mieści się także więzienie. Czasami po dniu pracy jako przestępca, radiowóz zabiera naszego Sima do więzienia, gdzie przesiaduje określony czas. Posterunek policji pojawia się również w The Sims 4: Witaj w Pracy jako otwarte miejsce pracy detektywa.

Posterunki policji w The Sims 3

===Sunset Valley, Riverview, Barnacle Bay, Twinbrook oraz Hidden Springs===

Posterunek Policji

Najczęściej spotykany posterunek. Zbudowany jest z cegły. Cały obiekt jest monitorowany poprzez umieszczone na nim kamery. Nad frontowymi drzwiami umieszczono ogromną odznakę, na której znajdują się napisy w języku Simlish. Nazwa parceli zmienia się, w zależności od miejsca, gdzie się znajduje. Dla przykładu, posterunek w Twinbrook nosi nazwę Posterunek Policji w Twinbrook.

===Bridgeport===

Biuro Usług Publicznych

W odróżnieniu od innych posterunków (z wyjątkiem Appaloosa Plains oraz Moonlight Falls), ten w Bridgeport składa się także z siedziby ratusza, i bazy wojskowej. Wszystkie usługi publiczne możemy załatwić w jednym budynku. W oczy rzuca się złota kopuła budynku. Odwzorowuje ona bogactwo tego tętniącego życiem miasta.

===Appaloosa Plains===

Urząd Centralny w Appaloosa Plains

Położony jest w centrum miasta, na przeciwko psiego parku. Podobnie jak ten z Bridgeport i Moonlight Falls, mieści w sobie zarówno posterunek policji, jak też bazę wojskową, i ratusz. Wyglądem nie przypomina żadnego z poznanych budynków. Jest zbudowany masywnie i nie posiada rozbudowanej wieży zegarowej.

===Dolina Smoków===

Warownia Policji i Wojska

Znajduje się w centrum miasta, przy ulicy Zagajnik Wiązów 44 , w Dolinie Smoków. Jest to jedyny posterunek policji łączony tylko z bazą wojskową. Wygląda jak średniowieczna, mała warownia. Pośrodku ma dużą, masywną wieżę z kamienia, a po bokach sale drewniane.

===Oaza Szczęścia===

Miejscowi Stróże Prawa

Wyglądem przypomina ten z Sunset Valley, jednak zmieniono jego kolorystykę na bardziej pustynną. Wokół budynku posadzono wiele kaktusów, i tradycyjnie palmy. Za obiektem ulokowano parking, i schodki do tylnego wejścia.

===Moonlight Falls===

Trybunał Wspólnoty

Posterunek stoi w samym środku miasta przy rzece. Jego architektura przypomina gotycki kościół. Podobnie jak w innych otoczeniach, przed budynkiem znajduje się park. Tak jak w Bridgeport i Appaloosa Plains, w ratuszu znajduje się siedziba rady miasta i wojska.