Fandom

Simspedia

Posterunek policji

4817stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3 The Sims 4: Witaj w Pracy

Posterunek policji – typ króliczej nory pojawiający się w trzeciej części gry. Jest to miejsce pracy policjantów. Można rozpocząć tu karierę stróża prawa oraz detektywa (dostępne z dodatkiem: Kariera). Gdy zdecydujemy się na drugą profesję, będziemy mogli wykonywać papierkową robotę policjantów. W posterunku mieści się także więzienie. Czasami po dniu pracy jako przestępca, radiowóz zabiera naszego Sima do więzienia, gdzie przesiaduje określony czas. Posterunek policji pojawia się również w The Sims 4: Witaj w Pracy jako otwarte miejsce pracy detektywa.

Posterunki policji w The Sims 3

Posterunek policji
PPTW.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 13785 §
Rozmiar: 36x44
Otoczenie: Sunset Valley, Riverview, Barnacle Bay, Twinbrook oraz Hidden Springs

Sunset Valley, Riverview, Barnacle Bay, Twinbrook oraz Hidden Springs

Posterunek Policji

Najczęściej spotykany posterunek. Zbudowany jest z cegły. Cały obiekt jest monitorowany poprzez umieszczone na nim kamery. Nad frontowymi drzwiami umieszczono ogromną odznakę, na której znajdują się napisy w języku Simlish. Nazwa parceli zmienia się, w zależności od miejsca, gdzie się znajduje. Dla przykładu, posterunek w Twinbrook nosi nazwę Posterunek Policji w Twinbrook.

Biuro Usług Publicznych
RatuszBridge.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 32086 §
Rozmiar: 64x54
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Biuro Usług Publicznych

W odróżnieniu od innych posterunków (z wyjątkiem Appaloosa Plains oraz Moonlight Falls), ten w Bridgeport składa się także z siedziby ratusza, i bazy wojskowej. Wszystkie usługi publiczne możemy załatwić w jednym budynku. W oczy rzuca się złota kopuła budynku. Odwzorowuje ona bogactwo tego tętniącego życiem miasta.

Urząd Centralny w Appaloosa Plains
RatuszAppaloosa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 19671 §
Rozmiar: 43x40
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Urząd Centralny w Appaloosa Plains

Położony jest w centrum miasta, na przeciwko psiego parku. Podobnie jak ten z Bridgeport i Moonlight Falls, mieści w sobie zarówno posterunek policji, jak też bazę wojskową, i ratusz. Wyglądem nie przypomina żadnego z poznanych budynków. Jest zbudowany masywnie i nie posiada rozbudowanej wieży zegarowej.

Warownia Policji i Wojska
DargonV.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 7547 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Warownia Policji i Wojska

Znajduje się w centrum miasta, przy ulicy Zagajnik Wiązów 44 , w Dolinie Smoków. Jest to jedyny posterunek policji łączony tylko z bazą wojskową. Wygląda jak średniowieczna, mała warownia. Pośrodku ma dużą, masywną wieżę z kamienia, a po bokach sale drewniane.

Miejscowi Stróże Prawa
PPOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 13109 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Miejscowi Stróże Prawa

Wyglądem przypomina ten z Sunset Valley, jednak zmieniono jego kolorystykę na bardziej pustynną. Wokół budynku posadzono wiele kaktusów, i tradycyjnie palmy. Za obiektem ulokowano parking, i schodki do tylnego wejścia.

Trybunał Wspólnoty
RatuszMF.jpg
Typ: Publiczna
Właściciel: Brak
Wartość: 12790 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Moonlight Falls

Moonlight Falls

Trybunał Wspólnoty

Posterunek stoi w samym środku miasta przy rzece. Jego architektura przypomina gotycki kościół. Podobnie jak w innych otoczeniach, przed budynkiem znajduje się park. Tak jak w Bridgeport i Appaloosa Plains, w ratuszu znajduje się siedziba rady miasta i wojska.

Więcej w Fandom

Losowa wiki