Fandom

Simspedia

Potomkowie

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
TS3ITF Icon.png
Potomkowie.png
Potomkowie – postacie występujące w The Sims 3: Skok w Przyszłość, odgrywające stosunkowo znaczącą rolę podczas pobytu naszego Sima w Oasis Landing. Główną atrakcją związaną z nimi jest zmienianie ich losów w teraźniejszości.

Poznanie potomków

Gdy przeniesiemy się do przyszłości, wyskoczy nam komunikat, że znaleziono naszych potomków - podana zostanie ulica, na której mieszkają (odziedziczą nazwisko po naszych simach). Prawdopodobnie dom trafi nam się na jałowych okolicach pustkowia. Początkowo będzie niewielki, skromny i niewygodny. Z czasem jednak nasz Sim będzie w stanie zmienić przyszłość.

Wpływ życia naszych Simów w teraźniejszości na życie naszych potomków

Początkowo jest ona zazwyczaj rodziną niezamożną o przeciętnej wielkości. Z czasem gdy w teraźniejszości podwyższamy swój majątek i znajdujemy sobie kolejnych partnerów, z którymi powiększamy rodzinę - stan rodziny naszych potomków w przyszłości się zmienia, stają się bogatsi lub przybywa ich. Jeśli zamieniamy się w istoty okultystyczne - istnieje duże prawdopodobieństwo, że któryś z naszych potomków odziedziczy po nas tajemnicze moce.

Ciekawostki

  • Kiedy w teraźniejszości Sim dokona w swoim życiu większej lub mniejszej zmiany (chociażby dostanie awans) pojawi się komunikat, by szybko przeniósł się w przyszłość, by zobaczyć, co zmieniło się u jego potomków.
  • W Oasis Landing może być maksymalnie 8 rodzin potomków.
  • Jeśli masz cechy Nie lubi dzieci i Unika zobowiązań twoi potomkowie się nie pojawią.
  • Potomkowie bardzo często mogą być homoseksualni i mimo wszystko mogą mieć własne dzieci.
  • Jeśli dodasz potomka kodem do rodziny, on nie będzie cię uważał za krewnego, będzie mógł chcieć się nawet ożenić z twoim simem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki