Fandom

Simspedia

Praca domowa

4800stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4

Praca domowa
Snapshotbb306d629bc6b2c.jpg

Simowie odrabiający pracę domową w The Sims 2.

Homework.png

Praca domowa – jak sama nazwa wskazuje dzieci i nastolatki muszą (a przynajmniej powinni) ją odrabiać. Odrabianie zadań wpływa na ocenę - jeśli Sim odrobi lekcje, ocena się podwyższy, jeśli nie - niestety obniży. Zdarza się, że dziecko czy nastolatek chce, by w odrobieniu zadań pomógł mu dorosły. Sim w złym humorze nie będzie chciał odrabiać lekcji. Jeśli dziecko nie będzie odrabiać lekcji i będzie miało ocenę 3, po pewnym czasie mogą zostać zabrane przez opiekę społeczną wszystkie dzieci z tego domu, nastolatków nie wliczając.

W The Sims 2 prace domowe miały różne kolory, dodatkowo prace dzieci miały różne nadruki, a te należące do nastolatków sam kolor (granatowy, zielony, żółty lub czerwony). Nastoletni uczniowie codziennie przynoszą do domu zeszyt w innym kolorze.

W dodatku Na Studiach, młodzi dorośli uczący się na uniwersytecie również ją muszą odrabiać. Jednak nie kładą jej - można ją odrobić poprzez kliknięcie na Sima i wybranie "Uczelnia/Wykonaj zadaną pracę". Wtedy poprawią się trochę oceny Sima. W przeciwieństwie do zwykłej pracy domowej, tutaj zawsze jest niebieska - wcześniej były wielokolorowe.

The Sims 3 - tutaj praca domowa zawsze znajduje się w wyposażeniu ucznia i jest niebieska.

W The Sims 4 dzieci i nastolatkowie mają różne rodzaje prac domowych. Dla dzieci jest to pomarańczowa książka, a dla młodzieży niebieska. W tej części serii można odrobić dodatkowe zaliczenia, co podnosi ocenę w szkole.

Ciekawostki

  • Jeśli Sim-uczeń odrobi pracę z dorosłym Simem, w wspomnieniach obojgu pojawi się :"<imię Sima (dorosłego)> nauczył mnie czytać."
  • Jeśli dziecko przyniosło zadanie domowe, a jest w złym humorze(czerwony wskaźnik zabawy) i nie chce mu się go odrabiać, brat lub siostra może odrobić je za niego.
  • W The Sims 3 jeżeli dany Sim zostawi swoją prace domową np. na stole, inny Sim będzie mógł ją sobie przepisać.
  • W The Sims 2: Cztery pory roku, gdy dziecko lub nastolatek wypije sok jabłkowy - szybciej będzie odrabiał prace domowe.
  • Jesienią (wymagany dodatek The Sims 2: Cztery pory roku) dzieci i nastolatkowie szybciej wykonują prace domowe.
  • Logika pomaga uczniom szybciej odrabiać lekcje.
  • Gdy nie odrobimy pracy domowej w domu, możemy ją odrabiać w szkole poprzez kliknięcie funkcji "Odrabiaj pracę domową".[TS3]
  • Pracy domowej nie można usunąć z gry nawet za pomocą kodu moveobjects on, ale można ją podnieść i włożyć na ręke sima po czym sama zniknie.
  • W The Sims 3 podręcznik do pracy domowej nazywa się Podręcznik: Nauka jest fajna!.
  • W The Sims 3 Nie z tego świata, nastolatek-czarodziej może użyć magii, by odrobić pracę domową.

Więcej w Fandom

Losowa wiki