Fandom

Simspedia

Pracownik fast-foodu

4707stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pracownik fast-foodu
Pracownik fast-foodu
Kariera · Zawarte w: The Sims 4

The Sims 4

lejt Pracownik fast-foodu – praca dorywcza dla natolatków dochodząca w The Sims 4.

Stanowisko Płaca $/h Czas pracy (godz.) Dni pracy Wymagane do awansu Opis
Czyściciel stołów 16$ 17:00 - 21:00 P W Ś Cz Pt S N Każdy musi gdzieś zacząć, a ta praca nie jest wcale taka zła. Pewnie, [imię sima] wróci do domu, pachnąc jak smażone... coś... a jego/jej ręce będą cuchnąć spleśniałymi szmatami, ale przynajmniej on/ona będzie mógł/mogła zobaczyć swoich przyjaciół! Coś w tym stylu. Kiedy będzie nosić papierowy kapelusz.
Obsługa frytkownicy 18$ 17:00 - 21:00 P W Ś Cz Pt S N 2 poziom umiejętności gotowania Gratulacje, [imię sima] dostała promocję i zarabia odrobinę więcej na godzinę! Aż całą odrobinę! Teraz, w zamian, zamiast udawać że jest niewidzialny/niewidzialna, on/ona naprawdę zniknie z oczu klientów, koncentrując swoją uwagę wyłącznie na gorącym tłuszczu i na potrójnych zamówieniach.
Kasjer w restauracji 20$ 17:00 - 21:00 P W Ś Cz Pt S N - Słodkie, słodkie simoleony! [imię sima] zdobył/zdobyła wystarczająco dużo zaufania w obracania simoleonami i obsługiwaniu ludzi, którzy je wydają. "Służ z uśmiechem." tak mówi jego/jej menadżer, więc [imię sima] przyjmuje zamówienia, naciska przyciski i uśmiecha się tak długo jak tylko może.

Więcej w Fandom

Losowa wiki