Fandom

Simspedia

Pracownik fizyczny

4809stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pracownik fizyczny
Pracownik fizyczny
Kariera · Zawarte w: The Sims 4

The Sims 4

lejt Pracownik fizyczny – praca dorywcza dla natolatków dochodząca w The Sims 4.

Stanowisko Płaca $/h Czas pracy (godz.) Dni pracy Wymagane do awansu Opis
Konserwator trawników 45$ 07:00 - 12:00 P W Ś Cz Pt S N Choć raz, bycie młodym i niedoświadczonym działa na korzyść [imię sima]! W końcu, jest silny/silna, energiczny/energiczna i o jest o wiele mniejsze prawdopodobieństwo że straci słuch. Właściwie, dorośli z sąsiedztwa poczują się prawie tak, jakby robili [imię sima] przysługę, dając mu/jej ciężki ekwipunek!
Modelarz krajobrazów 59$ 07:00 - 12:00 P W Ś Cz Pt S N 4 poziom umiejętności ogrodnictwo [imię sima] wspina się po drabinie projektowania, polegając nie tylko na swoich muskułach, ale również na swoim poczuciu estetyki. Jasne, [imię sima] pracuje głównie z projektami innych ludzi, kopie, grabi, kosi trawę, ale często mu/jej się udałe, zostawić swój ulotny ślad za zielonym dziele klienta.
Operator koparki 70$ 07:00 - 12:00 P W Ś Cz Pt S N - Każde dziecko przechodzi przez fazę kopania, ale małe plastikowe wiaderko i łopatka na plaży nigdy nie dorówna czystej grozie rozkopywania ziemi za pomocą koparki! Jest to duży awans, móc obsługiwać dużą maszynę i [imię sima] ma nadzieję, że tak wielka odpowiedzialność przełoży się na tak samo dużą ilość simoleonów!

Więcej w Fandom

Losowa wiki