FANDOM

TS3A Icon TS3MŻ ikona TS3SŻEra TS3Shop Icon TS4 Wielkie Pranie Ikona

Pralka – urządzenie występujące w The Sims 3: Kariera, The Sims 3: Studenckie życie, The Sims 3: Miejskie życie, Store i The Sims 4: Wielkie pranie, służące do prania ubrań. Jest to jednak czynność opcjonalna, ponieważ ubrania na parceli pojawiają się tylko wtedy, gdy jest na niej choć jedna pralka lub/i kosz na pranie.

Opis

Pralka ma dwa tryby pracy: normalny i delikatny. Delikatne pranie trwa dwa razy dłużej niż normalne, jednak po wypraniu ubrań w trybie delikatnym Sim otrzymuje korzystniejszy nastrójnik. Urządzenie to można ulepszyć (system wtryskiwania czystych polimerów), aby pranie dłużej zachowało świeżość.

Droższe modele pralek dają ekologicznym Simom bonus "oszczędność wody", a dodatkowo suszenie ubrań na sznurku daje "oszczędność energii". Istnieją też suszarki do ubrań. Można ich użyć po praniu w pralce, zamiast wieszać pranie na sznurku.

Ciekawostki

  • Simowie mogą znaleźć po praniu gnoma pralniczego "Abrakadabra", wyglądającego jak miś z wystawionym językiem.
  • W The Sims 4 oprócz pralki i suszarki pojawia się także balia, w której Simowie mogą prać swoje ubrania.

Galeria