Fandom

Simspedia

Przedmieście

4800stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przedmieście
The Sims 2 Nightlife Logo.png
Snapshot 00000004 2fe99786.jpg
Na przedmieściu znajdziesz wszystko, czego szukasz - parkiety taneczne, restauracje, romantyczne miejsca, w sam raz na randki, a także wiele innych atrakcji. Pojedź na przedmieście i przekonaj się, co ma do zaoferowania Nocne życie.
Nazwa Przedmieście
Gra The Sims 2: Nocne życie
The Sims 2: Nocne Życie Ten artykuł jest o otoczeniu.
Downtown icon.png
Przedmieście (ang. Downtown) – dzielnica dochodząca w dodatku Nocne życie.

Położenie, wygląd i historia

Przedmieścia to dzielnica, w której Simowie mogą się zabawić, dobrze zjeść i odprężyć. Teren przedmieść to beton, jest tam wiele wieżowców, biurowców i reflektorów świetlnych. Można spotkać tu wiele klubów nocnych, restauracji, kręgielni i nawet panią Zadecką. Dzielnica ta jest otoczona dwoma dolinami, gdzie płynie woda. Jest tu także jedyny cmentarz. Co ciekawe, to jedyna okolica (dzielnica) gdzie nie ma żadnych rodzin (nie licząc rodziny Lewus, której wszyscy członkowie są pochowani na cmentarzu), choć są tu puste parcele mieszkalne. Można znaleźć tu również rozbity statek kosmitów. Jest tu mało drzew i zielonych terenów. Czasem trafi nam się takie (nie)szczęście, że spotkamy wampira. Jest tu też dom jednego z nich (na szczęście Simów opuszczony), gdzie w jego piwnicach znajduje się podziemna sypialnia wampirów z trumnami.

Ciekawostki

  • Poprawne tłumaczenie nazwy otoczenia (dzielnicy) to Centrum, bądź Śródmieście. Przedmieście w języku polskim oznacza raczej tereny podmiejskie, z domkami mieszkalnymi, gdzie jest ograniczona liczba placówek publicznych.

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki