FANDOM

The Sims 2 Nightlife Icon Moved In
Downtown icon
Przedmieście (ang. Downtown) – dzielnica dochodząca w dodatku Nocne życie.

Położenie, wygląd i historia

Przedmieścia to dzielnica, w której Simowie mogą się zabawić, dobrze zjeść i odprężyć. Teren przedmieść to beton, jest tam wiele wieżowców, biurowców i reflektorów świetlnych. Można spotkać tu wiele klubów nocnych, restauracji, kręgielni i nawet panią Zadecką. Dzielnica ta jest otoczona dwoma dolinami, gdzie płynie woda. Jest tu także jedyny cmentarz. Co ciekawe, to jedyna okolica (dzielnica) gdzie nie ma żadnych rodzin (nie licząc rodziny Lewus, której wszyscy członkowie są pochowani na cmentarzu), choć są tu puste parcele mieszkalne. Można znaleźć tu również rozbity statek kosmitów. Jest tu mało drzew i zielonych terenów. Czasem trafi nam się takie (nie)szczęście, że spotkamy wampira. Jest tu też dom jednego z nich (na szczęście Simów opuszczony), gdzie w jego piwnicach znajduje się podziemna sypialnia wampirów z trumnami.

Simowie

Zmarli Simowie

Miastowi

Uwaga! Imiona podanych poniżej Simów są generowane losowo przy każdej nowo rozpoczętej rozgrywce. Użyte tutaj imiona zostały użyte jedynie w plikach gry!

NPCs

Ciekawostki

  • Poprawne tłumaczenie nazwy otoczenia (dzielnicy) to Centrum, bądź Śródmieście. Przedmieście w języku polskim oznacza raczej tereny podmiejskie, z domkami mieszkalnymi, gdzie jest ograniczona liczba placówek publicznych.

Zobacz też