Fandom

Simspedia

Przywódca Stada

4654strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przywódca Stada
Packleader.png

Przywódca Stada

The Sims 2: Zwierzaki
Przywódca Stada.png
PrzywódcaStada.jpg

Przywódca stada w dzień

Przywódca Stadawilk, który pojawia się w The Sims 2: Zwierzaki. Można rozpoznać go po żółtych, świecących oczach. Przychodzi na parcele mieszkalne, jednak w odróżnieniu od innych bezdomnych zwierzaków, robi to tylko w nocy. Jeżeli chcemy, by pod nasz dom przyszedł Przywódca Stada, musimy kupić kilka nowych drzew – to zwiększa prawdopodobieństwo, że przyjdzie do nas przywódca stada. Przyciąga go również obecność niemowląt oraz dzieci. Bez użycia kodów nie można go dołączyć do rodziny.

Jeśli między Simem i przywódcą stada będzie wystarczająco wysoki związek, wilk ukąsi Sima. Sim stanie się wtedy Wilkołakiem, ale będzie nim tylko w nocy.

Jeśli chcemy, by nasz Sim przestał być wilkołakiem, musimy wypić eliksir o nazwie Likantropina-B. Można go dostać od tresera zwierząt lub od cygańskiej swatki (pojawiającej się w dodatku Nocne życie).

Ciekawostka

  • Użycie pojęcia "przywódca stada" lub "lider stada" zamiast po prostu "alfa", może nawiązywać do piosenki Shangri Las - Leader of the Pack.
  • Imienia ani wyglądu dołączonego do rodziny przywódcy stada nie można zmienić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki