FANDOM

TS3P Icon

Psi park – typ parceli publicznej pojawiający się po raz pierwszy w The Sims 3: Zwierzaki. Znajdziemy go tylko w jednym otoczeniu. Jest to park, w którym umieszczono przedmioty zabawkowe dla psów. Nasi pupile mogą się tam spotkać ze swoimi zwierzęcymi przyjaciółmi i spędzić z nimi trochę czasu. Psie parki są szczególnie atrakcyjnym miejscem dla Simów z cechą Miłośnik psów. Dzięki odwiedzeniu tego miejsca mają oni większą szansę na zdobycie pozytywnego nastrójnika.

Psie parki w The Sims 3

===Appaloosa Plains===

Plac Miejski "Pod psem"

Jedyny znajdujący się bezpośrednio w mieście psi park. Ulokowano go naprzeciwko ratusza, tak więc pełni rolę parku miejskiego. Znajdziemy tam między innymi hydranty, przy których mogą załatwiać się nasi psi przyjaciele oraz piłki do zabawy. Najbardziej rzuca się w oczy fontanna w kształcie kości. Na terenie parceli umieszczono także takie obiekty jak grile i stoliki. Często odbywają się tu maratony grillowania i spotkania miłośników psów.

===Kosz parceli publicznych===

Psi Park "Cztery Łapy"

Jest mniejszy i słabiej rozbudowany niż wcześniej poznany park. Znajdziemy na nim jedynie fontannę w kształcie koła oraz miski dla psów. Wolny teren został ogrodzony przez wyższy murek z kamienia oraz niższy z drewna.