FANDOM

Psikus
Psikus

Efekty interakcji "podpal karton".

TS3G Icon

Psikus – opcja dochodząca w The Sims 3: Pokolenia, którą może wykonać każde dziecko lub nastolatek.

Psikus1

Podkładanie poduszki-śmierdziuszki.

PsikusZFarbąDoWłosów

Efekty psikusa z farbą do włosów.

Jak wykonać psikus

Podchodzimy do jakiegoś domu (nie bloku) i klikamy na bramę (drzwi), następnie wyświetli nam się "okienko" z napisami: rzuć balon z wodą ( tylko u dzieci); podpal karton; Rzucaj jajkami; Psotny dzwonek. Gdy wybierzemy którąś z opcji, należy czekać na efekty. Sim wykona swe zadanie i pójdzie się schować. Ofiara psikusu w końcu trafi w pułapkę, a następnie się wścieknie. Czasami nasi Simowie mogą zostać niestety przyłapani. Z telefonu można dzwonić, do dorosłych Simów, np. mówiąc komuś, że wygrał 1000 simoleonów.

Psikus domowy

W domu także możemy zrobić psikusa np. położyć poduszkę-śmierdziuszkę na krzesło i potem ktoś na to usiądzie. Można też w komputerze zastawić pułapkę z Wielką Stopą. Rodzeństwo na pewno się przestraszy. Można również w prysznicu nalać jakiejś farby do włosów i np. nasza mama Simka będzie miała przez chwilkę kolorowe włosy. Psikusów najlepiej nie robić w pobliżu dorosłych Simów, bo mogą nas zganić i nasi simowie dostaną szlaban: na wychodzenie z domu, granie w gry, używanie komputera. Oczywiście zawsze nasze Simowe pociechy mogą się na rodziców dąsać. Można też błagać o wybaczenie lub po prostu rodzic oswobodzi nas z tej kary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki