Fandom

Simspedia

Rachunki

4651stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4
Listonosz.jpg

Listonosz

Płacąca rachunki.jpg

Simka płacąca rachunki

Screenshot-7www.jpg

Rachunki z pierwszego dnia

Rachunkiopłata za wszystkie posiadane przez Sima rzeczy (bogactwo), im więcej mamy, tym więcej płacimy. W The Sims 3: Wymarzone Podróże dochodzi nagroda Nigdy więcej rachunków, która, jak sama nazwa wskazuje, sprawia, że już nigdy więcej nie będziemy musieli płacić rachunków.

Rachunki docierają do Sima co 3 dni, gdy idzie listonosz, możemy usłyszeć charakterystyczne odgłosy wsuwania listów i skrzypienia. Rachunki odbieramy ze skrzynki na listy.

Kolory Rachunków

Niepłacone rachunki zmieniają kolory co 3 dni wraz z przyjściem nowego rachunku:

  • Białe - Świeże rachunki, pierwsze 3 dni od odebrania.
  • Żółte - Rachunki zaległe 4-6 dni od odebrania.
  • Czerwone - Rachunki bardzo zaległe, powyżej 6 dni od odebrania przez naszego Sima, jeśli ich nie zapłacimy, to lada dzień przyjdzie komornik i zabierze wszelkie rzeczy warte ceny rachunków, np.: wanna za $1.743 i rachunki $1. 743, to komornik zabierze tę rzecz.

Konsekwencje niepłacenia rachunków

Dawniej Komornik zabierał z parceli domowej rzeczy o wartości naszego długu. W przypadku, gdy nie mamy czegoś o wartości długu komornik, zabiera przedmiot o zbliżonej wartości, ale nigdy mniejszej.

W The Sims 4 za nie płacenie rachunków Simom zostanie odcięta woda, a później prąd.

Ciekawostki

  • Kiedy za pomocą kodu (moveObjects on) usuniemy skrzynkę, nie będziemy musieli płacić rachunków.

UWAGA: jeśli w tym czasie w skrzynce pocztowej będą niezapłacone rachunki, to i tak po pewnym czasie zjawi się komornik.

Więcej w Fandom

Losowa wiki