Fandom

Simspedia

Ranga florysty

4800stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Własny Biznes

Ranga florysty

Ranga florysty.jpg

Simka komponująca bukiet kwiatów

Ranga florysty.png
Ranga florystyranga dochodząca w The Sims 2: Własny biznes. Tak jak inne rangi, dzieli się na brązową, srebrną i złotą. Aby ją polepszyć, należy tworzyć bukiety za pomocą stoiska do kwiatów.

Im więcej bukietów Sim stworzy, tym wyższą otrzyma rangę. Dzięki niej będzie mógł układać szybciej zarówno łatwe, jak i bardziej skomplikowane kompozycje kwiatów. Sim może sprzedawać przygotowane przez siebie bukiety w kwiaciarni lub spieniężać je w trybie kupowania. Przy polepszaniu rangi pomaga rozwinięta kreatywność.

Jeśli mamy zainstalowany dodatek The Sims 2: Czas Wolny, Simowie zajmujący się tworzeniem bukietów będą rozwijać entuzjazm wobec sztuki i rzemiosła.

Rangi

Brak

Początkujący Simowie mogą układać jedynie bukiety stokrotek.

Brązowa

Brązowa ranga florysty.png

Na tym etapie Sim ma możliwość tworzenia bukietów stokrotek, tulipanów i polnych kwiatów.

Srebrna

Srebrna ranga florysty.png

Po osiągnięciu srebrnej rangi, Sim będzie mógł komponować bukiety róż, stokrotek, polnych kwiatów, tulipanów oraz innych kwiatów.

Złota

Złota ranga florysty.png

Simowie posiadający złotą rangę mogą tworzyć wszystkie rodzaje kwiatów, łącznie z bukietem lwich paszczy, którego wykonanie niesie za sobą pewne korzyści. Jeśli uda nam się go ułożyć i zostanie umieszczony w domu, będzie podnosił poziom potrzeb (z wyjątkiem energii) wszystkim domownikom. Jeżeli stworzenie bukietu zakończy się porażką, będzie obniżał potrzeby Simów w pobliżu (chyba, że go sprzedamy).

Bukiety

Bukiet stokrotek

Wykonanie bukietu stokrotek kosztuje 36 simoleonów, zaś jego późniejsza cena wynosi §40. Zysk ze sprzedaży jest niewielki, aczkolwiek cena dla klientów jest jak najbardziej przystępna.

Bukiet polnych kwiatów

Skomponowanie bukietu polnych kwiatów kosztuje §47. Cena kwiatów - §55.

Bukiet tulipanów

Przygotowanie tulipanów kosztuje §61. Kwiaty sprzedają się za §70. To najbardziej zyskowny (jak i czasochłonny) bukiet dla Sima z brązową rangą.

Bukiet różnych kwiatów

Stworzenie bukietu różnych kwiatów kosztuje §68, cena sprzedaży to §85. Tutaj zysk wynosi niewiele ponad 15 simoleonów.

Bukiet róż

Na wykonanie bukietu róż poświęcamy 96 simoleonów. Sprzedając kwiaty za §120 zyskujemy dokładnie 24 simoleony.

Bukiet lwich paszczy

Aby stworzyć bukiet lwich paszczy potrzebujemy §240. Wraz z ceną wykonania kwiatów zwiększa się cena sprzedaży - §300.

Więcej w Fandom

Losowa wiki