FANDOM

The Sims 2 Open for Business Icon
Ranga florysty
Ranga florystyranga dochodząca w The Sims 2: Własny biznes. Tak jak inne rangi, dzieli się na brązową, srebrną i złotą. Aby ją polepszyć, należy tworzyć bukiety za pomocą stoiska do kwiatów.

Im więcej bukietów Sim stworzy, tym wyższą otrzyma rangę. Dzięki niej będzie mógł układać szybciej zarówno łatwe, jak i bardziej skomplikowane kompozycje kwiatów. Sim może sprzedawać przygotowane przez siebie bukiety w kwiaciarni lub spieniężać je w trybie kupowania. Przy polepszaniu rangi pomaga rozwinięta kreatywność.

Jeśli mamy zainstalowany dodatek The Sims 2: Czas Wolny, Simowie zajmujący się tworzeniem bukietów będą rozwijać entuzjazm wobec sztuki i rzemiosła.

RangiEdytuj

BrakEdytuj

Początkujący Simowie mogą układać jedynie bukiety stokrotek.

BrązowaEdytuj

Brązowa ranga florysty

Na tym etapie Sim ma możliwość tworzenia bukietów stokrotek, tulipanów i polnych kwiatów.

SrebrnaEdytuj

Srebrna ranga florysty

Po osiągnięciu srebrnej rangi Sim będzie mógł komponować bukiety róż, stokrotek, polnych kwiatów, tulipanów oraz innych kwiatów.

ZłotaEdytuj

Złota ranga florysty

Simowie posiadający złotą rangę mogą tworzyć wszystkie rodzaje kwiatów, łącznie z bukietem lwich paszczy, którego wykonanie niesie za sobą pewne korzyści. Jeśli uda nam się go ułożyć i zostanie umieszczony w domu, będzie podnosił poziom potrzeb (z wyjątkiem energii) wszystkim domownikom. Jeżeli stworzenie bukietu zakończy się porażką, będzie obniżał potrzeby Simów w pobliżu (chyba, że go sprzedamy).

BukietyEdytuj

Bukiet stokrotekEdytuj

Wykonanie bukietu stokrotek kosztuje 36 simoleonów, zaś jego późniejsza cena wynosi §40. Zysk ze sprzedaży jest niewielki, aczkolwiek cena dla klientów jest jak najbardziej przystępna.

Bukiet polnych kwiatówEdytuj

Skomponowanie bukietu polnych kwiatów kosztuje §47. Cena kwiatów - §55.

Bukiet tulipanówEdytuj

Przygotowanie tulipanów kosztuje §61. Kwiaty sprzedają się za §70. To najbardziej zyskowny (jak i czasochłonny) bukiet dla Sima z brązową rangą.

Bukiet różnych kwiatówEdytuj

Stworzenie bukietu różnych kwiatów kosztuje §68, cena sprzedaży to §85. Tutaj zysk wynosi niewiele ponad 15 simoleonów.

Bukiet różEdytuj

Na wykonanie bukietu róż poświęcamy 96 simoleonów. Sprzedając kwiaty za §120 zyskujemy dokładnie 24 simoleony.

Bukiet lwich paszczyEdytuj

Aby stworzyć bukiet lwich paszczy potrzebujemy §240. Wraz z ceną wykonania kwiatów zwiększa się cena sprzedaży - §300.