Fandom

Simspedia

Ranga robotyka

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 2: Własny Biznes

Ranga robotyka
Budowanie robotów.png

Masowa produkcja robotów.

Ranga robotyka.png
Ranga robotyka – ranga występująca w drugiej części gry w dodatku Własny biznes. Dzieli się na brązową, srebrną i złotą. Możemy ją polepszać poprzez budowanie robotów za pomocą specjalnego stoiska.

Rangi

Brak

Simowie bez rangi mogą tworzyć tylko roboty-zabawki.

Brązowa

Brązowa ranga robotyka.png

Sim osiąga brązową rangę po pewnym czasie tworzenia robotów. Dzięki niej pojawiają się nowe typy urządzeń: HydroBot i CzyściBot, zaś praca postępuje szybciej. Zbudowanie odblokowanego rodzaju robota zajmuje w grze mniej więcej dwie godziny.

Srebrna

Srebrna ranga robotyka.png

Pozyskanie srebrnej rangi robotyki skutkuje w postaci możliwości skonstruowania StrażoBota lub SmakoBota. Dzięki niej Sim buduje roboty w znacznie szybszym tempie. W przeciwieństwie do pierwszego rodzaju urządzeń, odblokowane wraz ze srebrną rangą mogą przemieszczać się po schodach, zaś ich budowa zajmuje tyle samo czasu.

Złota

Złota ranga robotyka.png

Złota ranga przyspiesza proces konstruowania robotów maksymalnie i odblokowuje możliwość budowy myślącego Sługusa, którym możemy sterować jak zwyczajnym Simem.

Wskazówki i uwagi

  • Do przyspieszenia zdobywania rangi przydaje się umiejętność techniki.
  • Z uwagi na niedopatrzenie twórców gry, zatrudniony majster nie będzie mógł zająć się naprawą zepsutego robota-zabawki.
  • Jeśli mamy zainstalowane Zwierzaki, psy mogą próbować bawić się z HydroBotami i CzyściBotami.
  • Spośród rzeczy, które można wytworzyć we Własnym biznesie, budowa robotów zajmuje najwięcej czasu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki