Wikia

Simspedia

Rangi

Dyskusja0
3828stron na
Simspedii
Create a Sim The Sims 2 Open for Business Icon The Sims 2 Seasons Icon The Sims 2 FreeTime Icon

Rangi - czynności, których Simowie mogą się nauczyć. Każda ranga ma trzy poziomy: brąz, srebro i złoto. Wraz z rozwojem Simowie mogą tworzyć coraz bardziej złożone i lepsze rzeczy. Pierwszy raz rangi pojawiają się w The Sims 2 Własny biznes. Wraz z kolejnymi dodatkami pojawiają się kolejne rangi.

Spis Rang

Własny biznes

Simowie z tą rangą uczą się coraz lepiej sprzedawać towary. Na początku pojawiają sie takie opcje sprzedaży jak tania sprzedaż czy droga sprzedaż, ale pojawi się też taka opcja jak Olśnij. Jest ona najbardziej przydatna, ale też niebezpieczna. W przypadku porażki w sprzedaży, gdy użyjemy jej tracimy gwiazdkę, a dobra sprzedaż sprawia, że klient od razu kupuje towar.

Dzięki tej czynności Sim coraz lepiej zacznie nabijać ceny na kasie i nie będzie dostawał w brzuch szufladką z pieniędzmi.

Sim z tą rangą zacznie coraz szybciej uzupełniac półki.

Dzięki tej randze Sim nie będzie tworzył dziwnych fryzur i makijażów.

Sim zacznie robić bukiety szybciej i lepiej, oraz pozna nowe sposoby tworzenia bukietów.

Sim zacznie tworzyć coraz bardziej przydatne roboty. Gdy osiągnie złotą rangę będzie w stanie stworzyć robota, zwanego Sługusem.

Sim zacznie tworzyć lepsze i większe zabawki.

Cztery pory roku

Sim zacznie poznawać nowe przynęty i nie będzie łapać się haczykiem za spodnie.

Sim pozna coraz lepsze sposoby na zachowanie pięknego ogródka, jak też nauczy się rozmawiać z roślinami. Jeżeli Sim jest simoroślą zawsze będzie miał złotą rangę ogrodnictwa.

Czas wolny

Sim potrafi tworzyć coraz lepiej garnki, wazy i rzeźby. Zacznie też poznawać nowe naczynia do zrobienia.

Sim potrafi robić coraz lepsze rzeczy - rękawice kuchenną, misia, prześcieradło czy nawet ubrania.

Wskazówka Wskazówka:
Zamiast nauki, za pomocą boolProp testingCheatsEnabled true, można Simom dodawać rangi. W tym celu, z podmenu Spawn, wybierz Badge juicer (pojawi się taki mały statek). Możesz na nim kliknąć i wybrać rangę, bądź ją usunąć.

Więcej od Wikii

Losowa wiki