Fandom

Simspedia

Ratownik

4707stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ratownik
Ratownik
Kariera · Zawarte w: Ts3rw ikonka era.png
Ts3rw ikonka era.png
Writing skill icon.png

Ten artykuł jest zbyt krótki.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Ratownik ikona.png

Ratownik
Ratownik.jpg

Ratownik wypatrujący topiących się Simów

Ratowniczka00:14

Ratowniczka

Ratownik – profesja dochodząca w dodatku The Sims 3: Rajska Wyspa.

Opis

Ratownik ratuje Simów, gdy się topią. Gdy ratuje płeć przeciwną, możliwe jest, iż się w sobie zakochają, natomiast gdy chce uratować tę samą płeć i zrobić usta usta, czasami Sim obudzi się sam i będzie go od siebie odpychał. Niektórzy Simowie udają, że się topią, żeby ratownik (bądź ratowniczka) zrobił mu usta usta. Praca polega na dopływaniu do tonącego i dawanie mu pianki, by samodzielnie dopłynął do brzegu. Po jakimś czasie mdleją i trzeba im przywrócić krążenie. Czasem może się zdarzyć kilku topiących simów. Niestety nie mamy partnera, który by nam pomógł. Czasem, zdarza się, że duch zmarły z powodu utopienia, będzie tonął. Mimo iż jest martwy, trzeba go będzie uratować. Jeśli kilka osób będzie tonąć, można go uratować najpóźniej. Duch drugi raz nie umrze. Za każdą uratowaną osobę otrzymujemy zapłatę. W zdobyciu awansu pomaga także umiejętność charyzmy i sportu. Jeżeli ratownik nie uratuje Sima, ten nie umrze, lecz zezłości się na niego.

Nagrody : Szybsze pływanie, specjalny ręcznik i parasolka, usta-usta dla pokazu i bieg ratownika.

Ciekawostki

  • Jeśli nie uratujemy na czas sima, ten nie utonie, tylko pokaże nam się w górnym rogu ekranu dymek z "naganą".

Więcej w Fandom

Losowa wiki