FANDOM

TS3 Icon
Ratusz

Ratusz – miejsce występujące w trzeciej części gry. Simowie mogą podjąć karierę polityczną. W ratuszu odbywają się kursy, mające na celu poprawę umiejętności charyzmy. Istnieje także możliwość zmiany nazwiska lub zarejestrowania samozatrudnienia.

Ratusze w The Sims 3

===Sunset Valley===

Ratusz miasta

Znajduje się w samym centrum, naprzeciwko parku centralnego, najpopularniejszego miejsca w mieście. Jest podobny do ratusza w Riverview, z tą różnicą, że ten w Sunset Valley jest większy. Pracują w nim Tamara Donner, Vita Alto i Tori Kimura.

===Riverview===

Ratusz miasta

Położony jest w ścisłym centrum Riverview, naprzeciwko parku czterech mostów. Jest znacznie podobny do tego w Sunset Valley. Budynki różnią się głównie rozmiarem, prócz tego, na ratuszu w Riverview nie ma wieży zegarowej.

===Twinbrook===

Ratusz miasta

Gmach znajduje się w samym centrum Twinbrook naprzeciw Parku Centralnego. Zlokalizowany jest przy Alei Marynaty 1, pomiędzy galerią sztuki i centrum biznesowym. Przypomina nieco ratusz z Bridgeport. Z wieży ratuszowej dobrze widać całe jezioro.

===Bridgeport===

Biuro Usług Publicznych

W odróżnieniu od innych ratuszów, ten w Bridgeport składa się także z posterunku policji i bazy wojskowej. Wszystkie usługi publiczne możemy załatwić w jednym budynku. W oczy rzuca się złota kopuła budynku. Odwzorowuje ona bogactwo tego tętniącego życiem miasta.

===Appaloosa Plains===

Urząd Centralny w Appaloosa Plains

Położony jest w centrum miasta, naprzeciwko psiego parku. Podobnie jak ten z Bridgeport, mieści w sobie zarówno administrację, jak i bazę wojskową i posterunek policji. Wyglądem nie przypomina żadnego z poprzednich ratuszów. Ma dość masywną konstrukcję i nie posiada tak bardzo rozbudowanej wieży zegarowej.

===Księżycowe Jeziora===

Ratusz

Podobnie jak inne królicze nory w tym otoczeniu, tak i ratusz zbudowano w postaci portalu. Prawdopodobnie jego siedziba znajduje się pod ziemią. Ulokowano go nieopodal wielkiego instytutu naukowego, na przeciwko galerii sztuki. To najtańszy ratusz ze wszystkich otoczeń.

===Oaza Szczęścia===

Ratusz

Architekturą przypomina ten z Sunset Valley, jednak utrzymany jest w bardziej pustynnej kolorystyce. Ulokowano go na rondzie miejskim, w samym centrum otoczenia. Wokół budynku rosną palmy, a za nim rozciąga się duży park miejski.

===Dolina Smoków===

Ratusz Miasta

Tak jak inne budynki, w Dolinie Smoków, jest on zbudowany w średniowiecznym stylu, a konkretniej w stylu romańskim. Otaczają go rosnące magnolie i wrzosy. Wokół niego jest poustawianych parę lamp.

===Słoneczne Wybrzeże===

Ratusz

Jak większość króliczych nor w Słonecznym Wybrzeżu, tak i ratusz ma dach pokryty strzechą. Znajduje się obok posterunku policji i biblioteki. Nad wejściem do ratusza wisi okrągły znak z palmą i napisami w języku Simlish. Ratusz w tym mieście był wzorowany na ratuszach miast w Oceanii.

===Moonlight Falls===

Trybunał Wspólnoty

Ratusz stoi w samym środku miasta przy rzece. Jego architektura przypomina gotycki kościół. Podobnie jak w innych otoczeniach przed budynkiem znajduje się park. Tak jak w Bridgeport i Appaloosa Plains w ratuszu znajduje się siedziba wojska i policji. Najprawdopodobniej był on wzorowany na ratuszu w Wiedniu.

Protesty

Protest

Protest pod ratuszem

Simowie od czasu do czasu mogą wziąć udział w proteście pod ratuszem. Jeżeli mamy dodatek The Sims 3: Studenckie Życie, nasz Sim może rozpocząć protest i wybrać jego temat. Jeżeli wybierzemy odpowiedni temat i protest się uda, dostaniemy pewien bonus np. do nauki umiejętności. Sim organizujący protesty zdobywa wpływy w grupie społecznej buntowników. Podczas takowego, przed ratuszem gromadzą się Simowie z transparentami. Po udanym proteście Simowie puszczają balony i sypią konfetti na organizatora.