FANDOM

The Sims 3
Ratusz.jpg

Ratusz – miejsce występujące w trzeciej części gry. Simowie mogą podjąć karierę polityczną. W ratuszu odbywają się kursy, mające na celu poprawę umiejętności charyzmy. Istnieje także możliwość zmiany nazwiska lub zarejestrowania samozatrudnienia.

Ratusze w The Sims 3

Ratusz miasta
RatuszSunset.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 19088 §
Rozmiar: 48x64
Otoczenie: Sunset Valley

Sunset Valley

Ratusz miasta

Znajduje się w samym centrum, naprzeciwko parku centralnego, najpopularniejszego miejsca w mieście. Jest podobny do ratusza w Riverview, z tą różnicą, że ten w Sunset Valley jest większy. Pracują w nim Tamara Donner, Vita Alto i Tori Kimura.

Ratusz miasta
RatuszRiver.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 18072 §
Rozmiar: 48x64
Otoczenie: Riverview

Riverview

Ratusz miasta

Położony jest w ścisłym centrum Riverview, naprzeciwko parku czterech mostów. Jest znacznie podobny do tego w Sunset Valley. Budynki różnią się głównie rozmiarem, prócz tego, na ratuszu w Riverview nie ma wieży zegarowej.

Ratusz miasta
RatuszTwin2.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 32804 §
Rozmiar: 34x64
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Ratusz miasta

Gmach znajduje się w samym centrum Twinbrook naprzeciw Parku Centralnego. Zlokalizowany jest przy Alei Marynaty 1, pomiędzy galerią sztuki i centrum biznesowym. Przypomina nieco ratusz z Bridgeport. Z wieży ratuszowej dobrze widać całe jezioro.

Biuro Usług Publicznych
RatuszBridge.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 32086 §
Rozmiar: 64x54
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Biuro Usług Publicznych

W odróżnieniu od innych ratuszów, ten w Bridgeport składa się także z posterunku policji i bazy wojskowej. Wszystkie usługi publiczne możemy załatwić w jednym budynku. W oczy rzuca się złota kopuła budynku. Odwzorowuje ona bogactwo tego tętniącego życiem miasta.

Urząd Centralny w Appaloosa Plains
RatuszAppaloosa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 19671 §
Rozmiar: 43x40
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Urząd Centralny w Appaloosa Plains

Położony jest w centrum miasta, naprzeciwko psiego parku. Podobnie jak ten z Bridgeport, mieści w sobie zarówno administrację, jak i bazę wojskową i posterunek policji. Wyglądem nie przypomina żadnego z poprzednich ratuszów. Ma dość masywną konstrukcję i nie posiada tak bardzo rozbudowanej wieży zegarowej.

Ratusz
RatuszKJ.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 966 §
Rozmiar: 10x10
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Księżycowe Jeziora

Ratusz

Podobnie jak inne królicze nory w tym otoczeniu, tak i ratusz zbudowano w postaci portalu. Prawdopodobnie jego siedziba znajduje się pod ziemią. Ulokowano go nieopodal wielkiego instytutu naukowego, na przeciwko galerii sztuki. To najtańszy ratusz ze wszystkich otoczeń.

Ratusz
RatuszOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 30148 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Ratusz

Architekturą przypomina ten z Sunset Valley, jednak utrzymany jest w bardziej pustynnej kolorystyce. Ulokowano go na rondzie miejskim, w samym centrum otoczenia. Wokół budynku rosną palmy, a za nim rozciąga się duży park miejski.

Ratusz Miasta
RatuszMiasta.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 9240 §
Rozmiar: 30x40
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Ratusz Miasta

Tak jak inne budynki, w Dolinie Smoków, jest on zbudowany w średniowiecznym stylu, a konkretniej w stylu romańskim. Otaczają go rosnące magnolie i wrzosy. Wokół niego jest poustawianych parę lamp.

Ratusz
RatuszSW.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 40955 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Słoneczne Wybrzeże

Słoneczne Wybrzeże

Ratusz

Jak większość króliczych nor w Słonecznym Wybrzeżu, tak i ratusz ma dach pokryty strzechą. Znajduje się obok posterunku policji i biblioteki. Nad wejściem do ratusza wisi okrągły znak z palmą i napisami w języku Simlish. Ratusz w tym mieście był wzorowany na ratuszach miast w Oceanii.

Trybunał Wspólnoty
RatuszMF.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 12790 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Moonlight Falls

Moonlight Falls

Trybunał Wspólnoty

Ratusz stoi w samym środku miasta przy rzece. Jego architektura przypomina gotycki kościół. Podobnie jak w innych otoczeniach przed budynkiem znajduje się park. Tak jak w Bridgeport i Appaloosa Plains w ratuszu znajduje się siedziba wojska i policji. Najprawdopodobniej był on wzorowany na ratuszu w Wiedniu.

Protesty

Protest.jpg

Protest pod ratuszem

Simowie od czasu do czasu mogą wziąć udział w proteście pod ratuszem. Jeżeli mamy dodatek The Sims 3: Studenckie Życie, nasz Sim może rozpocząć protest i wybrać jego temat. Jeżeli wybierzemy odpowiedni temat i protest się uda, dostaniemy pewien bonus np. do nauki umiejętności. Sim organizujący protesty zdobywa wpływy w grupie społecznej buntowników. Podczas takowego, przed ratuszem gromadzą się Simowie z transparentami. Po udanym proteście Simowie puszczają balony i sypią konfetti na organizatora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki