FANDOM

TSLS Icon

Renia Sianko (ang. Riley Harlow) – główna bohaterka jednej z historii przedstawionej w The Sims Historie z życia wzięte.

Biografia

Renia Sianko wiodła spokojne życie w SimCity. Jednak pewnego dnia straciła pracę. Niezapłacone rachunki i wizyta komornika skłoniła Renię do przeprowadzki. Renia sprowadziła się do Czterech Kątów by zamieszkać ze swoją ciotką, Szarlotą. Niestety nie znamy wcześniejszego życia Reni, jednak wiemy, że była przewodniczącą drużyny szachowej i drużyny piłkarskiej. Także myśli i bierze to do siebie, że jest "wykfalifikowanym" ninja.

Gdy Renia szuka pracy na komputerze, będzie dostępna tylko kariera rozrywkowa. Nawet, gdy poszuka jeszcze raz innej pracy. Podobnie dzieje się z Damazym Kamaszem w The Sims 2, gdy Damazy szuka pracy wyświetla się tylko jedna kariera wtedy, gdy rodzina Kamasz jest obecnie grana. Podczas gdy gramy Renią pozostało jej 29 dni do stania się emerytem. W trybie gry swobodnej ma inne zaineteresowania niż te, które ma w trybie historii.

Historia

Po tym, jak ciocia Szarlota pojechała załatwić sprawy w banku, Renia została powitana przez Maćka Kowala, Franię Fortunę i Anetę Szczotkę. Na następny dzień Renia zaprosiła Maćka, nie wiedząc o tym, że Maciek weźmie ze sobą Anetę. Renia próbowała flirtować z Maćkiem, jednak Aneta ich zauważyła i wściekła się na Renię. Odeszła w zdenerwowaniu zostawiając Maćka w domu Reni.

Na następny dzień Maciek zadzwonił do Reni i zapytał ją, czy zechce z nim pójść do Gwiezdnej Kafeterii, gdzie pocałowali się po raz pierwszy i stali się parą. Później, Frania zadzwoniła do Reni mówiąc jej o tym, że jej były chłopak, Darek Kopytko wprowadził się do Czterech Kątów 2 tygodnie przed nią. Darek zadzwonił do Reni informując ją, że przyjdzie do niej na obiad. Zakochali się w sobie ponownie, ale Renia zastanawiała się nad swoimi uczuciami do Darka i jej związku z Maćkiem. Renia zaprosiła Maćka na siłownię nie wiedząc, że razem spotkają tam Darka. Maciek pomyślał, że Renia zdradzała go z Darkiem, więc postanowił, że rzuci ją na miejscu.

Darek przyszedł do domu Reni domu, by ją pocieszyć. Czując się szczególnie przygnębiona poszła do butiku. Zaprosiła Darka żeby z nią poszedł, ale on powiedział, że wtedy musiał iść do pracy więc poszła sama. W butiku Zobaczyła Darka flirtującego z Agnieszką Kurek. Renia wdała się z nim w walkę. Po zaatakowaniu go, rzucił ją i odszedł. Renia zauważyła, że Darek opuścił portfel podczas walki. Wzięła pieniądze i wydała je na ubrania, ale gdy wróciła do domu zauważyła Maćka z Anetą, ponieważ oboje byli zaręczeni. Renia postanowiła nadrobić kontakty z Maćkiem, ale kiedy już to zrobili, to on musiał poślubić Anetę.

Renia była zdruzgotana, ale najgorsze miało dopiero nadejść. Darek przyszedł pod dom Reni wrzeszcząc i wyzywając Renię i jej ciotkę. Wtedy Ciotka Szarlota przyjechała wraz z policją. Darek został aresztowany za uprowadzenie Szarloty i trzymanie jej w jego piwnicy. Renia dowiedziała się, że Aneta także maczała w tym palce, więc przyjechała do Parku w Starym Gaju by zatrzymać trwające tam wesele pomiędzy Maćkiem a Anetą. Gdy już była tutaj, opowiedziała Maćkowi wszystko i Maciek porzucił Anetę przed ołtarzem.

Aneta była wściekła na Renię i wdała się w bójkę z nią. Renia wygrała, a Aneta została aresztowana. Maciek poprosił Renię, by pobrali się na miejscu. Wtedy pojechali na miesiąc miodowy na Wyspy Simajskie. Po powrocie, Szarlota podarowała Reni swój dom, opuszczając ich poszła na randkę z facetem poznanym przez internet. Po tym Renia zaszła w ciążę, i ona i Maciek urządzili przyjęcie domowe by upamiętnić tą okazję. Wtedy Renia urodziła dziecko (lub bliźniaki). W tym momencie Historia Reni kończy się szczęśliwym zakończeniem. Renia, Maciek i ich dzieci pod koniec historii są dostępne jako grywalna rodzina.

Związek z historią Wincentego

Gdy Wincenty wraz z Natalią oglądają serial telewizyjny pod tytułem "Dla Miłości lub Simoleonów", serial jest bazowany na historii Reni. (po tym, jak serial się skończy, Natalia powiedziała, że ona "nie może uwierzyć, że jej były chłopak porwał jej ciotkę!", oraz odwoływała się do kilku innych części fabuły z kilku rozdziałów historii Reni.) Może to oznaczać, że historia Reni jest programem telewizyjnym w historii Wincentego. Jednak, kiedy Renia podjęła się kariery rozrywkowej jest możliwe, że te dwie historie dzieją się w tym samym czasie. Prawdopodobnie Renia stworzyła telewizyjne show bazującym na jej życiu po tym, jak jej historia się zakończyła. Oznacza to, że historia Wincentego dzieje się kilka dni później po zakończeniu historii Reni.

Simologia

Zdjęcie Imię i nazwisko Poziom relacji
Mickey Smith Maciek Kowal Małżeństwo
Sharon Foss Szarlota Fosa Przyjaciel
Fiona Fortuna Frania Fortuna Przyjaciel
Ashley Sinclair Agnieszka Kurek Znajoma
Agora Tchotchke Aneta Szczotka Wróg
Dylan Kincaid Darek Kopytko Wróg

Osobowość
Baran - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 08 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy

Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interestPolityka00
Money interestPieniądze06
Environment interestŚrodowisko00
Crime interestPrzestępczość03
Entertainment interestRozrywka09
Culture interestKultura10
Food interestJedzenie05
Health interestZdrowie07
Fashion interestModa08
Sports interestSport09
Paranormal interestOkultyzm08
Travel interestPodróże02
Work interestPraca01
Weather interestPogoda08
Animals interestZwierzęta02
School interestSzkoła01
Toys interestZabawki08
Sci-Fi interestFantastyka naukowa03

Ikona Wspomnienie Typ
Moved In Przeprowadzka do nowego miejsca Pozytywny
Met -Sim- Maciek Kowal i ja spotykamy się Pozytywny
Met -Sim- Frania Fortuna i ja spotykamy się Pozytywny
Met -Sim- Aneta Szczotka i ja spotykamy się Pozytywny
Got a Job Dostaję pracę Pozytywny
First Date Pierwsza randka z Maćkiem Pozytywny
Had Very First Kiss with -Sim- Maciek i ja pocałowaliśmy się po raz pierwszy Pozytywny
Got a Promotion Dostaję awans Pozytywny
Met -Sim- Darek Kopytko i ja spotykamy się Pozytywny
Had Very First Kiss with -Sim- Darek i ja pocałowaliśmy się po raz pierwszy Pozytywny
Met -Sim- Agnieszka Kurek i ja spotykamy się Pozytywny
Became Best Friends with -Sim- Maciek został moim najlepszym przyjacielem Pozytywny
Made Out With -Sim- Maciek i ja całowaliśmy się gorąco Pozytywny
Lost -Sim- as a Best Friend Maciek nie jest już moim najlepszym przyjacielem Negatywny
Became Best Friends with -Sim- Darek został moim najlepszym przyjacielem Pozytywny
Made Out With -Sim- Darek i ja całowaliśmy się gorąco Pozytywny
Got a Promotion Dostaję awans Pozytywny
Won a Fight with -Sim- Darek przegrał walkę ze mną Pozytywny
Th simoleon1 Udało mi się zarobić 5 000 simoleonów Pozytywny
Got a Promotion Dostaję awans Pozytywny
Got a Promotion Dostaję awans Pozytywny
Won a Fight with -Sim- Aneta przegrała walkę ze mną Pozytywny
Made Enemies with -Sim- Aneta stała się moim wrogiem Negatywny
Got Engaged to -Sim- Maciek i ja zaręczyliśmy się Pozytywny
Got Married to -Sim- Maciek i ja pobraliśmy się Pozytywny
Did WooHoo with -Sim- Maciek, ja i małe bara-bara Pozytywny
Had a Great Party Świetna zabawa na przyjęciu Pozytywny
Had -Sim- Nienarodzone dziecko Sianko przychodzi na świat! Pozytywny

The Sims 2

Ikona Umiejętność Poziom
Skill CharismaCharyzma06
Skill BodyKondycja09
Skill MechanicalTechnika06

Ciekawostki

  • Renia pamięta, że zjadła hamburgera w barze w Miłowie podczas swojej podróży do Czterech Kątów sugerując, że gra toczy się w tym samym czasie co The Sims 2.
  • W rozgrywce historii Renia ma brązowe włosy, jednak w SimPE jej dna pokazuje, że jej naturalny kolor włosów to blond. Natomiast w grze swobodnej brązowy to jej naturalny kolor.