Fandom

Simspedia

Reputacja

4648stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 2: Na Studiach The Sims 3 Ten artykuł jest o Simologii.

Reputacja – pojęcie oznaczające popularność danego Sima.

The Sims 2

Może ono być pozyskiwane poprzez uzyskiwanie jak największej ilości przyjaciół i jednoczesne wykonywanie pragnień Sima, które zawierają punkty reputacji. Po raz pierwszy pojawia się w The Sims 2: Na studiach. Gdy Sim ma dobrą reputację, może nakłaniać innych do robienia różnych rzeczy, np. rozmawiania czy zabawiania innych Simów lub posprzątania domu.

The Sims 3

Tutaj ona dochodzi z jedną z aktualizacji, a wcześniej dostępna była w dodatku The Sims 3: Pokolenia. Jedynym wyjściem z reputacji jest zakupienie nagrody szczęścia życiowego "Czysta karta".

Czynniki decydujące o romantycznej reputacji Sima to: liczba romantycznych związków w ciągu życia Sima, ilość zdrad Sima na swoich partnerach oraz najdłuższy romans Sima. Można mieć następujące reputacje:

  • Brak (ang. None) - Sim nie jest aktualnie w żadnym związku.
Opcje monogamiczne
  • Wierny / Wierna (ang. Faithful) – Sim przez całe swoje życie był w tylko jednym związku, który trwał 12 dni lub dłużej.
  • Wieczyście wierny / Wieczyście wierna (ang. Eternally Faithful) – Sim przez całe swoje życie był w tylko jednym związku, który trwał 20 dni lub dłużej.
  • Bada możliwości (ang. Exploring their Options) – Sim był w 3 lub więcej związkach przez całe życie, żaden w tym samym czasie.
  • Gracz (ang. Player) - Sim był w 9 lub więcej związkach przez całe życie, żaden w tym samym czasie.
  • Donżuan (ang. Don Juan) (mężczyźni) - Sim był w 15 lub więcej związkach przez całe życie, żaden w tym samym czasie.
  • Pożeraczka mężczyzn (ang. Man Eater) (kobiety) - Simka była w 15 lub więcej związkach przez całe życie, żaden w tym samym czasie.
  • Wieczny romantyk - Jeśli Sim miał co najmniej 10 byłych partnerów, których nie zdradzał.
Opcje poligamiczne
  • Nieprzyzwoity / Nieprzyzwoita (ang. Naughty) – Sim jest w 2 lub więcej związkach jednocześnie i nie został przyłapany przez partnerów.
  • Manipulator (ang. Manipulator) - Sim jest w 4 lub więcej związkach jednocześnie i nie został przyłapany przez partnerów.
  • Canasova (ang. Casanova) (mężczyźni) - Sim jest w 7 lub więcej związkach jednocześnie i nie został przyłapany przez partnerów.
  • Femme fatale (ang. Natasha) (kobiety) - Simka jest w 7 lub więcej związkach jednocześnie i nie została przyłapany przez partnerów.
Zdrady
  • Oszust (ang. Cheater) – Sim ma na koncie jedną lub więcej zdrad.
  • Łajdak (ang. Dirtbag) - Sim ma na koncie 4 lub więcej zdrad.
  • Krętacz (ang. Slimeball) - Sim ma na koncie 10 lub więcej zdrad.

Więcej w Fandom

Losowa wiki