FANDOM

TS3 Icon

Restauracja – typ parceli publicznej pojawiający się w każdym otoczeniu gry The Sims 3. Stanowi konkurencję dla miejscowych barów. W przeciwieństwie do nich, są otwarte w określonych porach, ale za to oferują spożycie posiłku na świeżym powietrzu. Bistra są także miejscem podjęcia kariery kulinarnej, oferującym między innymi kursy gotowania.

Restauracje w The Sims 3

Sunset Valley, Riverview, Twinbrook i Hidden Springs

Mała Restauracja Korsykańska

Restauracja ta została otwarta w wielu otoczeniach. W Sunset Valley ulokowano ją naprzeciwko sklepu spożywczego. Twinbrook zbudowało lokal obok popularnego miejsca spotkań mieszkańców. Ta restauracja pojawia się także w The Sims 3 na konsole, lecz jej wygląd znacząco się różni.

Bridgeport

Biura i restauracja Stefana

Połączona została z centrum biznesowym. Zapewne pracownicy idą na przerwę obiadową do tego miejsca. Za budynkiem znajdziemy kominek, stoisko dla barmana oraz fontannę. Z tego miejsca można podziwiać słońce chowające się za horyzontem.

Appaloosa Plains

Restauracja Steków Kim Gołdy

Podobnie jak w Bridgeport restauracja została połączona z centrum biznesowym i zapewne pełni "funkcję" miejsca odwiedzanego w przerwie obiadowej. Położona jest w samym centrum miasta, obok domu rodziny Curley. Prawdopodobną założycielką bistra jest Kim Gołda, a specjalnością lokalu stek.

Księżycowe Jeziora

Restauracja Bing Bang

Podobnie jak inne parcele, restauracja pojawia się w postaci portalu. Może on prowadzić do innego wymiaru lub do podziemi, w których znajduje się konkretny lokal. Przed obiektem znajdziemy stoliki i krzesła. Lokal umiejscowiono przy Zachodniej Drodze Gwiazdowej 174.

Dolina Smoków

Restauracja Misera McCanna

Położony jest w centrum miasta, przy Alei Ardmore 53. Wyglądem bardzo przypomina restaurację z Sunset Valley, jednak jest bardziej obrośnięta mchem, jest z cegły i drewna i ma nieco inną kolorystykę. Obok znajdują się stoliki i krzesła.

Oaza Szczęścia

Bar "Kwitnący Kaktus"

Nowoczesna i nie przypominająca wcześniej poznanych restauracji budowla. Ulokowano ją na wzgórzu z dala od innych budowli. Oprócz jedzenia restauracja oferuje nam piękne widoki, które możemy obserwować z punktu obserwacyjnego.