FANDOM

TS3LN Icon

Reuben Littlerdorosły Sim występujący w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport.

Opis

Ma żonę Renee Littler oraz dzieci: Deidre Littler oraz Bronsona Littler. Mieszka także z opiekunką dzieci Odine Perry. Jest jednogwiazdkową osobistością.

Reuben Littler pracuje w branży filmowej jako asystent techniczny. Gdy zaczynamy nim grę, ma bardzo złą ocenę kariery. Reuben ma jeden punkt umiejętności gry na perkusji.

Z histrorii wynika, że Reuben jest zazdrosny o sławę swojej żony, Renee. Być może dlatego zdecydował się na romans z pomocą domową, Odine Perry. Gdy wejdziemy w jego związki, dowiadujemy się, że ma nieślubną córkę, dwugwiazdkową osobistość - Tiarę Angelistę z Lalą Angelistą. Jednak nie utrzymują ze sobą kontaktów. Bardzo możliwe, że to jest właśnie ten "tajemniczy sekret" Reubena, o którym wie tylko jego córka Deidre. Reuben utrzymuje bardzo złe stosunki z kolegami z pracy. Jest wrogiem Matthew Hamminga i Alana Stanleya. Dodatkowo nie cierpi Sima Apollo Bloom. Co ciekawe, Reuben jest wrogiem ze swoją córką Deidre. To na pewno nie pomoże mu w utrzymaniu sekretu przed resztą rodziny.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Perkusja umiejętnośćPerkusja01
Rodzina Littler
Reuben - Renee - Bronson - Deidre - Odine