FANDOM

TS3 Icon

River McIrishnastolatka zamieszkująca Sunset Valley. Pojawia się w trzeciej części gry.

Opis

Jej dom znajduje się przy ulicy Zagajnik Jarzębinowy 220. Mieszka razem z mamą, a także z Molly French i jej córką Sandi. Jej matka wychowuje ją bez ojca. Nie mamy o nim żadnych informacji (nie oznaczono go na drzewie genealogicznym). Dziewczyna przyjaźni się z Claire Ursine. Kiedy zaczynamy grę, brakuje jej pięciu dni do stania się młodą dorosłą.

Możliwe, że River nie od razu zgodziła się na przyjęcie pod dach Molly. Mają one przeciwne cechy charakteru, jeśli chodzi o utrzymywanie czystości. Ale zapewne dobre serce nastolatki podpowiedziało, aby poszła na rękę przyjaciółce matki.

Co ciekawe, river to po angielsku rzeka, a irish oznacza w tym języku irlandzki. Istnieje otoczenie o nazwie Riverview, które jest położone nad rzeką. Możliwe, że Riverview zostało stworzone na cześć jej imienia lub odwrotnie - jej imię zostało zaczerpnięte z nazwy tego miasta lub ta zbieżność jest czystym przypadkiem.

Uwaga: Po aktualizacji The Sims 3 do wersji 1.42 jej ulubionym kolorem będzie nie zielony, lecz korzenny.

Ciekawostki

  • Gdy zrobimy zdjęcie i włożymy je do wyposażenia naszego Sima, na miniaturce przedmiotu będzie widać zdjęcie, na którym jest dziewczyna podobna do River.

Galeria

Samotne Matki
Fiona - River - Molly - Sandi