Fandom

Simspedia

Rodzina Ćwir

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja15 Share

Nazwa Rodzina Ćwir
Liczba pokoleń 4
Powiązane rodziny Rodzina Zadek, Rodzina Kawaler
Rodzina Ćwir
150px-Sims 1 Logo.png
The Goth family - The Sims.png
Członkowie Henryk Ćwir, Majka Ćwir i Kasandra Ćwir
Liczba pokoleń 3
Parcela Aleja Simowa 5
Fundusze 2,542 §
Różne Informacje
Gra The Sims Icon.pngThe Sims
Otoczenie Otoczenie 1
Rodzina Gotyccy
TS Zwierzaki1.png
The Senior Goth family - The Sims.png
Członkowie Gunther Gotyccy, Kornelia Gotyccy
Parcela Ulica Klonowa 77
Różne Informacje
Gra The Sims: Zwierzaki
Otoczenie Starówka
Rodzina Ćwir
The Sims 2 Logo.png
ĆwirSims2.jpg
Opis
Kasandra jest gotowa założyć własną rodzinę, ale czy zdoła oprzeć się miejscowemu zdobywcy serc? Czy Mortimer otrząśnie się po zniknięciu żony, Belli?
Członkowie Kasandra Ćwir, Mortimer Ćwir, Aleksander Ćwir
Parcela Aleja Simowa 165
Fundusze 511,632 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Miłowo
Rodzina Ćwir
Whip.jpg
Rodzina Ćwir.png
Opis
Rodzina Ćwirów mieszkała w mieście od niepamiętnych czasów. Ponura aura pobliskiego cmentarza bardzo im odpowiada, ale czy młody chłopak o imieniu Mortimer, gdy dorośnie, będzie umiał dopasować się do takiego miejsca?
Członkowie Kornelia Ćwir, Gwidon Ćwir, Mortimer Ćwir
Liczba pokoleń 2
Parcela Bulwar Niebiański 13
Fundusze 50,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Otoczenie Sunset Valley
Rodzina Ćwir
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol.png
RodzinaĆwirNZTŚ.jpg
Opis
Przez chwilę mieli dom tylko dla siebie, ale teraz duchy Ćwirów mieszkają z ludźmi w tym samym domu. Czy Ćwirowie przyznają się do takiej sytuacji i czy dociekliwa Helen Hall nie zacznie zadawać zbyt wielu pytań?
Członkowie Samuel Ćwir, Kunegunda Ćwir, Olivia Ćwir, Helen Hall
Liczba pokoleń 2
Parcela Widok na Dolinę 249
Fundusze 20,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3SN Icon.pngThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Otoczenie Moonlight Falls

Rodzina Ćwir
TS4 Logo.png
Goth family.png
Opis
Ćwirowie rozsiewają wokół siebie ponurą atmosferę. Mortimer pisze mroczne powieści a Bella ciągle gdzieś w tajemnicy znika. Czy Aleksander i Kasandra też będą mroczni jak dorosną?
Członkowie Mortimer Ćwir, Bella Ćwir, Kasandra Ćwir, Aleksander Ćwir
Liczba pokoleń 2
Parcela Willa Ofelii
Fundusze §45,500 §
Różne Informacje
Gra TS4 Icon.pngThe Sims 4
Otoczenie Wierzbowa Zatoczka
The Sims The Sims: Zwierzaki The Sims 2 The Sims 3 The Sims (konsole) The Sims Bustin' Out The Sims 3: Nie z Tego Świata The Sims 4 Ten artykuł jest/był artykułem na medal.

Rodzina Ćwir (ang. Goth) – rodzina występująca we wszystkich częściach serii The Sims (również na konsole). Wiele lat temu Ćwirowie zamieszkiwali Otoczenie 1. W ciągu kolejnych lat zamieszkali w Sunset Valley, SimLane, SimValley, Miłowie i Wierzbowej Zatoczce. Ćwirowie są jedną z najstarszych rodzin w Sunset Valley i Miłowie.

Historia rodziny

Wiele lat temu w SimCity mieszkał Wiktor Ćwir. Po śmierci ojca wyjechał on jednak wraz z matką z rodzinnego miasta i założył nowe - mniejsze położone w malowniczej dolinie. Nazwał je Sunset Valley. Wtedy to Wiktor Ćwir nawiązał kontakt z rodem Landgraabów, którzy ufundowali większość parceli publicznych. W Sunset Valley Wiktor prawdopodobnie miał żonę - Lolitę, która przedwcześnie zmarła. Po jakimś czasie poznał Genowefę, w której zakochał się. Wiktor i Genowefa pobrali się. Doczekali się też syna - Gwidona i córki - Kunegundy. Gwidon, dyrektor finansowy dużej korporacji zapoznał Kornelię Zadek. Ożenił się z nią i wiódł spokojne życie. Urodził mu się syn - Mortimer. Mortimer poznał Bellę Kawaler. Już od dzieciństwa była towarzyszką jego zabaw. Młodzi szybko się zakochali i zaręczyli. Kupili więc nowy dom w Otoczeniu 1. Po pewnym czasie urodziła im się córeczka - Kasandra. Tymczasem u Kornelii i Gwidona Ćwirów spłonął dom, więc staruszkowie przeprowadzili się również do SimLane - w starszą część miasta (do Starówki). Bella i Mortimer zaś musieli nie wiedzieć czemu zmienić miejsce zamieszkania m.in. do SimValley, ostatecznie Mortimer założył swoje własne miasto - Miłowo i tam zamieszkali.

Wkrótce Kornelia i Gwidon zmarli. Mortimer rozpoczął karierę naukowca, po której szczeblach piął się z olbrzymią szybkością. Kasandra osięgnęła wiek nastoletni, wtedy urodził się jej brat - Aleksander Ćwir. Wkrótce Mortimer osiągnął szczyt kariery i przeszedł na emeryturę. Kasandra dorosła i poszła śladem ojca. W tym czasie do Miłowa sprowadziły się siostry Kaliente. Ich przodkami byli zarówno ludzie jak i kosmici. Jedna z sióstr - Dina zapragnęła fortuny Mortimera, dlatego też zamierzała za niego wyjść. Niespodziewanie żona Mortimera - Bella została porwana przez kosmitów. Kasandra teraz czeka na stworzenia rodziny - jest zaręczona z Donem, a Mortimer czeka na Bellę, chociaż już mu to czekanie się odechciewa i Dina Kaliente go ciągnie do siebie...

W The Sims imiona Mortimera i Belli Ćwirów zostały przetłumaczone na Henryk i Majka, ale są to te same osoby.

Drzewo genealogiczne

Ćwir Kaliente drzewo genealogiczne.png

Ciekawostki

  • Nazwisko jest błędnie przetłumaczone, ponieważ Goth w języku angielskim oznacza gotycki, lub też duch. Ćwir to słowo niezwiązane nijak z grą, nie jest wymysłem samych twórców gry, lecz polskich tłumaczy.
  • Z tą rodziną jest nie tylko powiązana tajemnica Belli Ćwir, ale także tajemnica pochodzenia Pani Zadeckiej oraz tajemnica Lolity Ćwir (nikt naprawdę nie wie kim jest. W internecie rozpowszechniła się plotka, że Lolita była rzekomo matką Wiktora. Jednak nie ma jej na drzewie genealogicznym co może świadczyć, że mogła być pierwszą żoną Wiktora, która przedwcześnie zmarła).
  • W grze MySims znajdują się trzy obrazy przedstawiające ludzi podobnych do niektórych członków rodziny Ćwir, obrazy noszą tytuły: Mortimer, Alexander i Bella.
  • 31 marca imieniny obchodzą: Kornelia i Gwidon. Raczej nie jest to przypadek, choć po w wersji oryginalnej nosi on imię Gunther.
  • Gdy w The Sims 3: Kariera wpiszemy kod buydebug on to w trybie kupowania w katalogu debug możemy kupić zminiaturyzowany dom rodziny Ćwir z drugiej części gry za jedynie 150 simoleonów. Ma nawet taki sam cmentarzyk z tyłu domu i drzewa dookoła posiadłości.
  • Aleksander Ćwir napisał książkę Morderstwo w Miłowie jeszcze przed swoimi narodzinami (TS3 i TS2).
  • Prawdopodobnie rodzina Ćwir posiada magiczne zdolności. W prawie każdym zdjęciu promocyjnym dodatków lub akcesoriów z magią występują członkowie tej rodziny np. na okładce pudełka dodatku The Sims Abrakadabra. Może mieć z tym też związek magicznej księgi którą można pobrać na The Sims 3 Store, jej dokładna nazwa to Księga Zaklęć Lady Ravendancer Ćwir.
  • W Isla Paradiso pojawia się Gloria Goth, pokojówka.
  • Ćwirowie są do dziś najważniejszą rodziną w całej serii The Sims, wyprzedzając Landgraabów.
  • Nie wiadomo czy są spokrewnieni z Wulfem Gothem.
  • W The Sims Historie z Życia Wzięte w historii Wincentego jest zadanie polegające na pójściu do restauracji "Don Calamari". W tej restauracji można spotkać Leonida Ćwirko.
  • W The Sims 2: Osiedlowe Życie można spotkać Henryka Ćwira, miastowego sima, który nazywa się tak samo jak Mortimer Ćwir w The Sims.
  • W Monte Vista pojawia się Chiara Goth, pracownica opieki społecznej.

Posiadłości

Domy Ćwirów w Sunset Valley i Moonlight Falls są zbudowane w stylu wiktoriańskim. Ćwirowie prawie zawsze mają cmentarze za domami. Jedynym wyjątkiem jest posiadłość w Moonlight Falls, za którą umieszczono dwa ule. DomyĆwirów.png

Dom w Moonlight Falls

Dom w Moonlight Falls

Galeria

Zobacz też

Medal.png Ten artykuł jest jednym z Artykułów na medal na Simspedii. Dzięki temu masz pewność, że warto go odwiedzić i przeczytać.

Rodzina Ćwir
Lolita - Wiktor - Genowefa - Gwidon - Kornelia - Kunegunda - Mortimer - Bella - Kasandra - Aleksander

Dziadek - Babcia - Ciocia - Wujek - Kuzyn - Vegas - Bratty - Chłopiec - Hekuba - Menelaos - Samuel - Olivia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rodzina Ćwir

  • Tajemnica zaginięcia Belli Ćwir

    147 wiadomości
    • To moje zdanie: Bella Ćwir wraz z Mortimerem żyła w Miłowie. Po paru latach Mortimer zaczął się interesować bardziej swoją pracą n...
    • Brawo! Świąteczny odkop :D {{Clear}} 350px

Więcej w Fandom

Losowa wiki