Fandom

Simspedia

Rodzina Alto

4787stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Alto
Whip.jpg
Alto Family (The Sims 3).png
Opis
Rodzina Alto to nowobogaccy. Zaszli daleko w mieście dzięki swoim pozbawionym skrupułów praktykom. Nieoficjalnie są właścicielami miejscowych sklepów. Ale jak to się stało, że ich córka jest aż tak zarozumiała?
Członkowie Vita Alto, Nick Alto i Holly Alto
Liczba pokoleń 2
Parcela Zaułek Letniego Wzgórza 20
Fundusze 75,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Otoczenie Sunset Valley
Rodzina Alto
The Sims 3 Store Logo.png
Rodzina Alto (Hidden Springs).png
Członkowie Bert Alto
Liczba pokoleń 1
Poziom trudności 1/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Hidden Springs
Rodzina Alto
The Sims 3 Store Logo.png
Rodzina Alto (Księżycowe Jeziora).png
Członkowie Jareth Alto, Eleanor Alto i Trenton Alto
Liczba pokoleń 2
Fundusze 10,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Księżycowe Jeziora

Rodzina Alto
The Sims 3 Store Logo.png
Rodzina Alto (Słoneczne Wybrzeże).png
Członkowie Griffin Alto
Liczba pokoleń 1
Fundusze 100,000 §
Poziom trudności 1/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Słoneczne Wybrzeże
Rodzina Alto
Ts3rwlogo.png
Rodzina Alto (Isla Paradiso).png
Członkowie Alfonso Alto, Lopita Alto i Ashley Alto
Liczba pokoleń 2
Fundusze 125,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ts3rw icon.pngThe Sims 3: Rajska Wyspa
Otoczenie Isla Paradiso
The Sims 3 The Sims 3: Po Zmroku Ts3rw ikonka era.png The Sims 3 Store

Rodzina Alto – nowobogacka rodzina z The Sims 3, mieszkająca w Sunset Valley. Co ciekawe, mimo iż Altowie są źli, ich córka jest dobrą Simką. Gdybyśmy nie znali tej rodziny zapewne uznalibyśmy, że Holly jest adoptowana. Jej rodzice (a przede wszystkim matka) mają negatywne cechy np złośliwy, zła, przez co narazili się niejednej rodzinie w mieście.

Dom rodziny Alto to potężna posiadłość, został nawet nazwany "Villa Alto". Jest drugim największym domem w Sunset Valley, zaraz po posiadłości Landgraabów.

Historia

Sunset Valley

Członkowie rodziny to: Nick, Vita i ich córka Holly. Wprowadzili się do Sunset Valley, gdzie zbudowali swą Villę. Do rodziny Alto należy nieoficjalnie dużo sklepów w Sunset Valley. Nick jest wiceprezesem dużej korporacji, a Vita reprezentantką polityczną miasta. Ich córka jest nastolatką. Rodzina Alto to zawzięty wróg drugiej bogatej rodziny, od dawna mieszkającej w Sunset Valley - rodziny Landgraabów, którą popiera znana rodzina Ćwirów. Rywalizują ze sobą już bardzo długo, po pewnym czasie prawdopodobnie przegrali i wypędzono ich z miasta, lecz istnieje również teoria, że Landgraabom znudziło się Sunset Valley i w tym samym czasie, razem z rodziną Ćwir, przeprowadzili się do SimLane.

Bridgeport

W opisie miasta Bridgeport możemy przeczytać, że założycielem tej okolicy był przed laty Ebenezer Alto. Podważa to wiadomość z opisu żyjącej rodziny, uważanej za nowobogacką. W Bridgeport nie ma co prawda nagrobków zmarłych członków rodziny, ale informacja ta wskazuje na powiązania Altów z miastem.

Hidden Springs

W opisie dowiadujemy się, że Nick ma brata Berta, który przeprowadził się z Bridgeport do Hidden Springs. Jest kawalerem.

Księżycowe Jeziora

Na tej kolonii mieszkają potomkowie znanego człowieka o nazwisku Alto. Rodziny Alto podzieliły się między sobą.

Isla Paradiso

Znajduje się tu Rodzina Alto składająca się z: Lopity, Alfonsa i córką Alfonso Ashley Alto, która jest pasierbicą Lopity. W biografii Lopity napisane jest, że poślubiła Alfonso dla pieniędzy. On zdradza ją z Floritą, która jest z nim w ciąży. Źródło pieniędzy Alfonsa bierze się z nielegalnie zakupionych kurortów. O problemach małżeńskich Alfonsa i Lopity można także dowiedzieć się z biografii Ashley-"Ładna, elegancka i nieco postrzelona Ashley nie ma pojęcia o problemach małżeńskich swoich rodziców". Lopita i Alfonso są dorośli, a Ashley nastolatką.

Ciekawostki

  • Nick Alto jest biznesmenem na wysokim poziomie, ale jego celem życiowym jest kariera w przestępstwie. Co ciekawe nie idą mu za bardzo spotkania i porozumiewanie się ze swoim szefem oraz współpracownikami.
  • Rodzina Alto jest nawiązaniem do rodziny Rodziny Kapulet, gdyż Nick jak Konstanty pracują w biznesie a ich rodziny mają wrogie rodziny w którym jedna osob (tutaj Holly tam Julia) mają dobre stosunki z osobą/rodziną z wrogiego rodu.
  • Alto oznacza po hiszpańsku wysoki.

Galeria

Rodzina Alto
Nick - Vita - Holly - Bert - Eleanor - Trenton - Jareth - Griffin
Alfonso - Lopita - Ashley - Ebenezer

Więcej w Fandom

Losowa wiki