Fandom

Simspedia

Rodzina Bayless

4834strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Bayless
TS3 Kariera.png
Bayless.jpg
Opis
Pochodzenie nazwiska Bayless jest trudne do wyśledzenia. Znalezione zapiski sięgają dwóch generacji wstecz. Rejestry z więzienia dla dłużników z 1788 roku wymieniają niejakiego Filipa Bai l'Esta, który miał być chronicznym złodziejem ryb, ale niełatwo ustalić jego potomków. Jak mówi mała Chase: „A kogo to obchodzi?”.
Nazwa Rodzina Bayless
Członkowie Gwayne Bayless, Skeet Bayless, Chase Bayless i Tay Bayless
Liczba pokoleń 2
Parcela Staw Czekoladowy 153
Fundusze 1,800 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
The Sims 3: Kariera

Rodzina Bayless – rodzina występująca w dodatku Kariera w Twinbrook. Rodzina o tym samym nazwisku zamieszkuje Księżycowe Jeziora, jednak nie wiadomo, czy ma ona coś wspólnego z opisywaną. Ta z Twinbrook zamieszkuje dom na bagnach, bardzo daleko od centrum miasta, bez jakichkolwiek sąsiadów. Możliwe, że są oni właścicielami złomowiska. W skład rodziny wchodzą:

  • Gwayne Bayless - matka Chase i Tay'a, żona Skeeta, pracowniczka redakcji gazety na stanowisku wolnego strzelca.
  • Skeet Bayless - mąż Gwayne oraz ojciec Chase i Tay'a pracujący w mauzoleum jako autor epitafiów.
  • Chase Bayless - córka Gwayne i Skeeta, starsza siostra Tay'a i dziewczyna Jeffrey'a Castora, uczennica szkoły średniej.
  • Tay Bayless - syn Gwayne i Skeeta, młodszy brat Chase, całkowicie olewający szkołę i jego wyniki w nauce.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki