FANDOM

Rodzina Bayless
TS3 Kariera.png
Bayless.jpg
Opis
Pochodzenie nazwiska Bayless jest trudne do wyśledzenia. Znalezione zapiski sięgają dwóch generacji wstecz. Rejestry z więzienia dla dłużników z 1788 roku wymieniają niejakiego Filipa Bai l'Esta, który miał być chronicznym złodziejem ryb, ale niełatwo ustalić jego potomków. Jak mówi mała Chase: „A kogo to obchodzi?”.
Nazwa Rodzina Bayless
Członkowie Gwayne Bayless, Skeet Bayless, Chase Bayless i Tay Bayless
Liczba pokoleń 2
Parcela Staw Czekoladowy 153
Fundusze 1,800 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
The Sims 3: Kariera

Rodzina Bayless – rodzina występująca w dodatku Kariera w Twinbrook. Rodzina o tym samym nazwisku zamieszkuje Księżycowe Jeziora, jednak nie wiadomo, czy ma ona coś wspólnego z opisywaną. Ta z Twinbrook zamieszkuje dom na bagnach, bardzo daleko od centrum miasta, bez jakichkolwiek sąsiadów. Możliwe, że są oni właścicielami złomowiska. W skład rodziny wchodzą:

  • Gwayne Bayless - matka Chase i Taya, żona Skeeta, pracowniczka redakcji gazety na stanowisku wolnego strzelca.
  • Skeet Bayless - mąż Gwayne oraz ojciec Chase i Taya pracujący w mauzoleum jako autor epitafiów.
  • Chase Bayless - córka Gwayne i Skeeta, starsza siostra Taya i dziewczyna Jeffreya Castora, uczennica szkoły średniej.
  • Tay Bayless - syn Gwayne i Skeeta, młodszy brat Chase, lekceważący szkołę i swoje wyniki w nauce.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki