Fandom

Simspedia

Rodzina Bedlington

4721stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Bedlington
TS3 Zwierzaki.png
Originalbedlington.jpg
Opis
Bedlingtonowie są nuworyszami, na których mieszkańcy Appaloosa Plains patrzą z ukosa. Przeprowadzili się na wieś bez najmniejszego szacunku dla ziemi. Bertrama rzadko się widuje bez jego zapiętej po uszy kamizelki tweedowej, a Buckley zawsze trzyma się blisko jego stóp. Razem z żoną Patrycją uwielbiają piękne, naturalne widoki wzdłuż brzegu jeziora, ale na progu jesieni swojego życia coraz mniej przejmują się ochroną środowiska. Gdyby mieli lepszy wzrok, zauważyliby gniewne spojrzenia sąsiadów, gdy mkną szosą swoim pożeraczem benzyny. Chociaż wątpliwe, by w ogólne przejęli się opinią innych.
Nazwa Rodzina Bedlington
Członkowie Patrycja Bedlington, Bertram Bedlington i Buckley Bedlington
Liczba pokoleń 1
Parcela Stary Dworek 27
Fundusze 15,000 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains
The Sims 3: Zwierzaki

Rodzina Bedlington – rodzina pojawiająca się w trzeciej części gry w dodatku Zwierzaki. Zamieszkuje duży dom nieopodal w dolinie na przedmieściach Appaloosa Plains. Jak dowiadujemy się w opisów członków, pochodzą oni z wyższych sfer. W skład rodziny wchodzą:

  • Patrycja Bedlington - członkini szajki przestępców na urlopie macierzyńskim, żona Bertrama i synowa Glorii Bedlington.
  • Bertram Bedlington - członek miejscowej szajki przestępców, mąż Patrycji i syn Glorii.
  • Buckley Bedlington - ukochany pies Bertrama, wróg Patrycji.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki