Fandom

Simspedia

Rodzina Belle

4652strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rodzina Belle
TS3 PZ.png
Belle.jpg
Opis
Gdy gwiazda rocka Lola Belle adoptowała swojego syna, Jupitera, stało się początkiem nowego trendu adopcji w kręgach osobistości. Lola skupia uwagę na swojej rodzinie, paradując z ubranym na różowo Jupiterem przed obiektywami papparazzi. Utrzymuje kondycję fizyczna ćwicząc z prywatną trenerką fitnessu Moxie Logan i wydaje się być jeszcze młodsza, gdy pokazuje się ze swoim przystojnym chłopakiem, Kaiem Leiko. To życie doskonałe?
Nazwa Rodzina Belle
Członkowie Lola Belle, Jupiter Belle, Kai Leiko i Moxie Logan
Liczba pokoleń 2
Parcela Ulica Królewska 64
Fundusze 60,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Iconlatenight.jpgThe Sims 3: Po Zmroku
Otoczenie Bridgeport
The Sims 3: Po Zmroku

Rodzina Bellerodzina występująca w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport. Kai zakochał się w Loli. Może to być spowodowane sławą Loli, ponieważ nie jest ona zbyt ładna, a także jego cechą "oportunista", która świadczy o tym, że chce śmierci bogatego małżonka, by wtedy sam mógł gospodarować pieniędzmi. Kai utrzymuje złe relacje z pozostałymi członkami rodziny. Boi się też, że ukochana zajęta swoim nowym synem, zapomni o nim. W skład rodziny wchodzą:

  • Lola Belle - 5-gwiazdkowa osobistość, ikona popu, matka Jupitera i ukochana Kaia.
  • Kai Leiko - 1-gwiazdkowa osobistość, aktor na pół etatu, ukochany Loli.
  • Moxie Logan - 1-gwiazdkowa osobistość, pracuje na stadionie, prywatna trenerka Loli.
  • Jupiter Belle - 1-gwiazdkowa osobistość, uczeń szkoły podstawowej, adoptowany syn Loli.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki