FANDOM

Rodzina Belle
TS3 PZ.png
Belle.jpg
Opis
Gdy gwiazda rocka Lola Belle adoptowała swojego syna, Jupitera, stało się początkiem nowego trendu adopcji w kręgach osobistości. Lola skupia uwagę na swojej rodzinie, paradując z ubranym na różowo Jupiterem przed obiektywami papparazzi. Utrzymuje kondycję fizyczna ćwicząc z prywatną trenerką fitnessu Moxie Logan i wydaje się być jeszcze młodsza, gdy pokazuje się ze swoim przystojnym chłopakiem, Kaiem Leiko. To życie doskonałe?
Nazwa Rodzina Belle
Członkowie Lola Belle, Jupiter Belle, Kai Leiko i Moxie Logan
Liczba pokoleń 2
Parcela Ulica Królewska 64
Fundusze 60,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Iconlatenight.jpgThe Sims 3: Po Zmroku
Otoczenie Bridgeport
The Sims 3: Po Zmroku

Rodzina Bellerodzina występująca w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport. Kai zakochał się w Loli. Może to być spowodowane sławą Loli, ponieważ nie jest ona zbyt ładna, a także jego cechą "oportunista", która świadczy o tym, że chce śmierci bogatego małżonka, by wtedy sam mógł gospodarować pieniędzmi. Kai utrzymuje złe relacje z pozostałymi członkami rodziny. Boi się też, że ukochana zajęta swoim nowym synem, zapomni o nim. W skład rodziny wchodzą:

  • Lola Belle - 5-gwiazdkowa osobistość, ikona popu, matka Jupitera i ukochana Kaia.
  • Kai Leiko - 1-gwiazdkowa osobistość, aktor na pół etatu, ukochany Loli.
  • Moxie Logan - 1-gwiazdkowa osobistość, pracuje na stadionie, prywatna trenerka Loli.
  • Jupiter Belle - 1-gwiazdkowa osobistość, uczeń szkoły podstawowej, adoptowany syn Loli.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki