Fandom

Simspedia

Rodzina Biedak

4657stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nazwa Rodzina Biedak
Liczba pokoleń 4
Powiązane rodziny Rodzina Nowak, Rodzina Kaliente, Rodzina Przyjemniak, Rodzina Simowicz
Rodzina Biedak
The Sims 2 Logo.png
The Broke Family.jpg
Opis
Po niewyjaśnionym upadku męża z drabinki do basenu, Balbina musi sama wychowywać dwóch synów. Czy mimo kłopotów wychowawczych z Damianem, Balbinie uda się nauczyć młodego Błażeja jak dokonywać w życiu właściwych wyborów?
Członkowie Balbina Biedak, Damian Biedak, Błażej Biedak
Parcela Aleja Leśna 55
Fundusze 929 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Miłowo
Rodzina Biedak
The Sims 3 Store Logo.png
Broke Family (The Sims 3).png
Opis
Gdy Felicja i Felicjan poznali się w liceum, od razu między nimi zaiskrzyło. Życie nigdy nie było łatwe, ale dopóki są razem, potrafią się dobrze bawić. Gdy brat Felicjana, Bartłomiej, pojawił się u nich bez żony, ale za to z dwoma dzieciakami, od razu zaprosili go do siebie. Im więcej, tym weselej.
Członkowie Bartłomiej Biedak, Trigger Biedak, Gosia Biedak, Felicjan Biedak, Felicja Biedak, Grzymisława Biedak, Sławomir Biedak
Liczba pokoleń 3
Parcela Ulica Zwykła 49
Fundusze 600 §
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Riverview
The Sims 2 The Sims 3 Store

Rodzina Biedak – rodzina występująca w grze The Sims 2 i The Sims 3, (Nowakowie - rodzice Balbiny występują również w The Sims, w Otoczeniu 1) zamieszkująca tereny Miłowa (The Sims 2) i Riverview (The Sims 3).

Historia

Dzieje rodziny Biedaków sięgają czasów, gdy Sławomir Biedak był jeszcze dzieckiem. Żył z siostrą i rodzicami w prostym domku w Riverview, lecz czynsz przerastał rodzinę. Gdy wprowadzili się krewni rodziców Sławomira, musieli się wyprowadzić do trzech tanich przyczep. Tego czasu, Nowakowie znani z The Sims zakochali się w sobie jako nastolatkowie i z tego związku narodziła się Balbina. Kiedy była dzieckiem, poznała Sławomira Biedaka, swojego przyszłego męża. Gdy Balbina i Sławek rozpoczęli nastoletni etap życia, zaczęli swój związek. Krótko po następnych urodzinach Balbiny, Sławek zaczął okazywać jej swoje uczucia, a niedługo potem poprosił ją o rękę. Niedługo po ślubie Balbina zaszła w ciąże i urodziła swojego pierwszego syna - Damiana. Kilka lat później na świat przyszedł drugi syn Biedaków - Błażej, lecz niedługo po tym wydarzeniu Sławomir utopił się w basenie, zostawiając żonę oraz dwóch synów na pastwę losu. Po jego śmierci drabinka do basenu została usunięta, żeby nikt nie mógł w nim pływać. Po śmierci męża Balbina wpadła w depresję, zwolniła się z pracy, a Damian wpadł w złe towarzystwo - zaczął kraść oraz wagarować. Kilka razy Damian został przyłapany i aresztowany przez policję. Istnieje pogłoska, że za którymś razem chciano wysłać Damiana do ośrodka wychowawczego, ale Balbina się nie zgodziła i obiecała, że to już się nie powtórzy, ale jak wiadomo historia lubi się powtarzać i powtarzała się w dosłownym znaczeniu tego słowa. W szkole, kiedy Damian był dzieckiem poznał Andżelikę Przyjemniaczek. W wieku nastoletnim zaproponował jej związek. Andżelika miała na niego dobry wpływ, dlatego też przestał wagarować, lecz niestety dalej kradł. Niedługo po rzekomej plotce z ośrodkiem wychowawczym również Balbina zaczęła nad sobą pracować, a mianowicie zaczęła dobrze wychowywać swojego młodszego syna - Błażeja w nadziei, że nie będzie miał podobnych problemów jak Damian, z kolei często po rozgrywce z udziałem tej rodziny, po kilku dniach Balbina zachodzi w ciążę. Często, lecz nie zawsze, rodzi się chłopczyk. Przypuszczalnie ma to związek z całą historią rodziny. Po spojrzeniu w drzewo genealogiczne, Sławomir okazuje się być ojcem dziecka, z czego można wywnioskować, iż Balbina zaszła z nim w ciążę tuż przed jego śmiercią.

W The Sims 3 wydarzenia dzieją się jeszcze przed narodzinami Balbiny, w czasach, gdy jej rodzice byli dopiero nastolatkami i nawet jeszcze się ze sobą nie spotykali.

Ciekawostki

  • Ze wspomnień Balbiny można wyczytać, że najpierw Sławomir umarł, a potem Błażej przyszedł na świat, lecz w zdjęciach rodzinnych jest on obecny przy porodzie drugiego syna.
  • We wspomnieniach Balbiny jest napisane, że zmarł on tuż przed przyjściem Błażeja na świat, nie mógł on więc mieć trzeciego dziecka z Balbiną ponieważ przed Bara-Bara już nie żył.
  • Ich oryginalne nazwisko Broke oznacza spłukany, co jest aluzją do ciężkiej sytuacji finansowej rodziny.
  • Na cmentarzu w Riverview pochowany jest Bernard Biedak, jednak nie znane jest jego pokrewieństwo z tą rodziną.

Drzewo genealogiczne

Broke Family Tree.png

Galeria

Rodzina Biedak
Felicjan - Felicja - Bartłomiej - Mary Lu - Trigger - Gosia - Grzymisława - Sławomir - Balbina - Damian - Błażej

Więcej w Fandom

Losowa wiki