FANDOM

Rodzina Castor
TS3 Kariera
Castor
Opis
Gdy Bob po raz pierwszy przeczytał profil Bev w serwisie randkowym, uznał, że to „ta jedyna”. Jednocześnie baza danych wysłała jego niepewny uśmiech, który przebił się przez zaporę spamu i trafił prosto do skrzynki odbiorczej jej serca. Oświadczył się jej już na trzeciej randce, a reszta jest historią. Ale czy utrzymają sekret swojego „doskonałego małżeństwa”, gdy niesforny mały Jeffrey zaczął grzebać przy komputerach? Co powiedzą sąsiedzi!
Nazwa Rodzina Castor
Członkowie Beverly Castor, Robert Castor, Jeffrey Castor i Thomas Castor
Liczba pokoleń 2
Parcela Świeża Woda 32
Fundusze 2,600 §
Poziom trudności Difficulty3
Różne Informacje
Gra Ep2 iconThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
TS3A Icon

Rodzina Castorrodzina występująca w dodatku The Sims 3: Kariera w Twinbrook. Zamieszkuje całkiem duży dom niedaleko centrum miasta. Najbliższymi sąsiadami są członkowie rodziny Greenwood. Castor z języka angielskiego oznacza Bóbr. W skład rodziny wchodzą:

  • Robert Castor - pracownik bazy wojskowej na stanowisku czyściciela latryn, mąż Beverly, ojciec Thomasa oraz Jeffrey'a, z którym ma bardzo złe stosunki.
  • Beverly Castor - gospodyni domowa, żona Roberta, matka Thomasa i Jeffrey'a oraz przyjaciółka Szarloty i Marcina Kuriozum.
  • Jeffrey Castor - uczeń szkoły średniej nie przejmujący się ocenami, chłopak Chase Bayless oraz wróg całej swojej rodziny.
  • Thomas Castor - uczeń szkoły podstawowej, syn Roberta i Beverly oraz brat Jeffrey'a, który jest jego wrogiem.

Galeria