Fandom

Simspedia

Rodzina Castor

5162strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Castor
TS3 Kariera.png
Castor.jpg
Opis
Gdy Bob po raz pierwszy przeczytał profil Bev w serwisie randkowym, uznał, że to „ta jedyna”. Jednocześnie baza danych wysłała jego niepewny uśmiech, który przebił się przez zaporę spamu i trafił prosto do skrzynki odbiorczej jej serca. Oświadczył się jej już na trzeciej randce, a reszta jest historią. Ale czy utrzymają sekret swojego „doskonałego małżeństwa”, gdy niesforny mały Jeffrey zaczął grzebać przy komputerach? Co powiedzą sąsiedzi!
Nazwa Rodzina Castor
Członkowie Beverly Castor, Robert Castor, Jeffrey Castor i Thomas Castor
Liczba pokoleń 2
Parcela Świeża Woda 32
Fundusze 2,600 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
The Sims 3: Kariera

Rodzina Castorrodzina występująca w dodatku The Sims 3: Kariera w Twinbrook. Zamieszkuje całkiem duży dom niedaleko centrum miasta. Najbliższymi sąsiadami są członkowie rodziny Greenwood. Castor z języka angielskiego oznacza Bóbr. W skład rodziny wchodzą:

  • Robert Castor - pracownik bazy wojskowej na stanowisku czyściciela latryn, mąż Beverly, ojciec Thomasa oraz Jeffrey'a, z którym ma bardzo złe stosunki.
  • Beverly Castor - gospodyni domowa, żona Roberta, matka Thomasa i Jeffrey'a oraz przyjaciółka Szarloty i Marcina Kuriozum.
  • Jeffrey Castor - uczeń szkoły średniej nie przejmujący się ocenami, chłopak Chase Bayless oraz wróg całej swojej rodziny.
  • Thomas Castor - uczeń szkoły podstawowej, syn Roberta i Beverly oraz brat Jeffrey'a, który jest jego wrogiem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki