Fandom

Simspedia

Rodzina Curley

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Curley
TS3 Zwierzaki.png
Originalcurley.jpg
Opis
"Do diaska, NIE, ta ziemia nie jest na sprzedaż!" - tak brzmią pierwsze i ostatnie słowa, jakie dowolny polityk lub biznesmen usłyszy, gdy odwiedzi Tate Curley'a. Jako potomek jednego z najstarszych osadników w mieście Tate zamieszkuje w najlepszej posiadłości, tuż przy Ulicy Głównej. Gdy nacisk z zewnątrz narastał, Tate i Esme stali się zamknięci w sobie, budując mury, którymi odgradzają się od niepożądanych gości. Gdyby tylko ktoś zdołał się przebić przez ich odpychającą manierę, zdobyłby dostęp do prawdziwej encyklopedii historii miasta i skarbnicy opowieści o Dzikim Zachodzie.
Nazwa Rodzina Curley
Członkowie Esme Curley, Tate Curley i Petunia Curley
Liczba pokoleń 1
Parcela Zachodnia Appaloosa 206
Fundusze 9,700 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains
The Sims 3: Zwierzaki

Rodzina Curley – rodzina pojawiająca się w trzeciej części gry w dodatku Zwierzaki. Zamieszkuje stary dom w sercu Appaloosa Plains, mianowicie przy centrum biznesowym. To jedna z najstarszych rodzin w otoczeniu. W skład tej familii wchodzą:

  • Esme Curley - profesjonalna bloggerka na emeryturze, żona Tate i jedna z dwojga przyjaciół Hetty Lionheart.
  • Tate Curley - emerytowany radny miasta, mąż Esme i jeden z dwojga przyjaciół Hetty Lionheart.
  • Petunia Curley - agresywna nawet w stosunku do właścicieli, stara kotka.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki