Fandom

Simspedia

Rodzina Dziwak

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nazwa Rodzina Dziwak
Liczba pokoleń 5
Powiązane rodziny Rodzina Kowal, Rodzina Whelohff i Rodzina Jedynak
Rodzina Dziwak
The Sims 2 Logo.png
Curious Brothers.jpg
Opis
Poszukując prawdy bracia Dziwacy znaleźli więcej, niż się spodziewali. Czy Paskal, Waldemar i Leszek poradzą sobie w roli kosmicznych rodziców?
Nazwa Rodzina Dziwak
Członkowie Paskal Dziwak, Waldemar Dziwak i Leszek Dziwak
Parcela Ulica Poszlaki 2
Fundusze 4 242 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Dziwnowo
Rodzina Kuriozum
TS3 Kariera.png
Family Curious (The Sims 3).jpg
Opis
Marshall odziedziczył charakterystyczne dla rodziny Kuriozum pragnienie poszukiwania wiedzy (nawet jeśli działa to na ich szkodę), ale nie ma pojęcia, co jego aktualne badania w ośrodku naukowym będą oznaczały dla przyszłych pokoleń rodziny.
Nazwa Rodzina Kuriozum
Członkowie Marcin Kuriozum, Szarlota Kuriozum, Bunny Kuriozum i Olek Kuriozum.
Liczba pokoleń 2
Fundusze 4 000 §
Poziom trudności 4/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
The Sims 2 The Sims 3: Kariera

Rodzina Dziwak – rodzina występująca w The Sims 2 i The Sims 3: Kariera.

The Sims 2

W tej części gry rodzina zamieszkuje Dziwnowo. Składa się z trzech braci: Paskala, Waldemara oraz Leszka. Wprowadzili się do Dziwnowa, by szukać prawdy o kosmitach.

Któryś z członków rodziny w ciąży?

Jednego z zainteresowanych kosmosem braci - Paskala - podczas odkrywania galaktyki przez teleskop porwali kosmici. Prawdopodobnie robili na nim eksperymenty, aż w końcu zapłodnili. Paskal Dziwak wrócił na Ziemię w ciąży. Cała rodzina oczekuje maluszka z niecierpliwością.

Krewni i przyjaciele

Ich ojciec Gerwazy miał dwie córki - kosmitki, które nie są spokrewnione Leszkiem, Paskalem i Waldemarem. Na dodatek są one córkami męża najstarszej córki Gerwazego - Jadźki. To bardzo zagadkowa rodzina. Waldemar Dziwak podkochuje się w Cecylii Papużce, a jej mąż jest jego wrogiem. Rodzina z innymi mieszkańcami nie ma trudnych związków i stosunków.

The Sims 3

W tej części gry rodzina Dziwak nazywa się Kuriozum. Zamieszkuje ona Twinbrook. Ma czterech członków:

Marcin to tajny badacz w karierze naukowej, ale kosmici w The Sims 3 niestety nie występują (zostali dodani w  dodatku The Sims 3 Cztery Pory Roku) - a ewidentnie mamy tu analogię do braci Dziwaków z Dziwnowa. Szarlota jest nauczycielką na zastępstwo w nowej karierze edukacyjnej. Ich dzieci, Bunny i Olek chodzą jeszcze do szkół. Dom rodziny wyposażony jest w okazałą piwnicę z gabinetem i łazienką. Na początku gry rodzina ma 4000 simoleonów.

Steward Kuriozum i muzeum

W drzewie genealogicznym nie zaznaczono nikogo, poza wyżej wymienionymi simami. Tymczasem na miejskim cmentarzu w Twinbrook pochowany został Steward Kuriozum - kolejny sim-zagadka dla graczy. Ponadto jedyna galeria sztuki w Twinbrook to Muzeum rodziny Kuriozum, która nie należy do żyjącej rodziny.

Ciekawostki

  • Chociaż Dziwacy i Jedynacy wychowywali się razem, nie mają się w znajomych.
  • Mimo, że Lola i Cecylia Jedynak są spokrewnione z Dziwakami, mogą wyjść za mąż za Paskala, Leszka lub Waldemara.
  • Leszek ma już na początku gry sympatię (miastową).
  • Polscy tłumacze wykazali się niekonsekwencją, tłumacząc "Curious" jako Dziwak, a w The Sims 3 jako Kuriozum. Olek Kuriozum to ta sama osoba co Nikodem Dziwak.

Galeria

Rodzina Dziwak
Steward - Marcin - Szarlota - Bunny - Nikodem (Olek) - Zyta - Gerwazy - Ktosik - Klementyna - Lola - Celina - Jadźka - Paskal - Waldemar - Leszek - Tycho

Więcej w Fandom

Losowa wiki