FANDOM

Rodzina Goodfellow
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol
Goodfellow
Opis
Wróżki zazwyczaj są zaciekawione ludzkimi Simami, a Goodfellowowie nie stanowią wyjątku. Prowadzeni przez ich pełną wigoru matronę, Florę, psotni Goodfellowowie zaaranżowali kilka spotkań z ludźmi, od prostych figli, do skomplikowanych eksperymentów społecznych! Ich koronnym osiągnięciem jest podmiana podczas adopcji, w rezultacie której Lindy Rodgers niedawno adoptowała dziecko będące wróżką, podczas gdy Goodfellowowie wzięli ludzkie niemowlę. Czy wychowywanie Fawn, ludzkiego dziecka, ich nie przerośnie?
Nazwa Rodzina Goodfellow
Członkowie Flora Goodfellow, Dahlia Goodfellow, Pip Goodfellow i Fawn Goodfellow
Liczba pokoleń 3
Parcela Aleja Borowiny 404
Fundusze 4,500 §
Poziom trudności Difficulty4
Różne Informacje
Gra The Sims 3: Nie z Tego Świata
Otoczenie Moonlight Falls

TS3SN Icon

Rodzina Goodfellowrodzina występująca w dodatku Nie z Tego Świata w Moonlight Falls. Zamieszkuje domek zbudowany na drewnianych palach i ukryty wśród drzew. Budynek ulokowano na przedmieściach, nieopodal ogrodu wróżek. Goodfellow z języka angielskiego oznacza Dobry kolega. W skład rodziny wchodzą:

  • Flora Goodfellow - wróżka w podeszłym wieku, matka Pipa, teściowa Dahlii i babcia Fawn lubiąca przygotowywać wróżkowe psikusy.
  • Dahlia Goodfellow - obdarzona anielskim głosem pracownica teatru na stanowisku tekściarza, żona Pipa, matka Fawn i synowa Flory.
  • Pip Goodfellow - ojciec Fawn i mąż Dahlii wykonujący zaplanowane psikusy swojej matki, Flory dzięki czemu ma ogromną rzeszę przyjaciół w mieście.
  • Fawn Goodfellow - jedyny ludzki członek rodziny Goodfellow podmieniony w jednym z psikusów Flory.

Galeria