Fandom

Simspedia

Rodzina Greenwood

4796stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Greenwood
TS3 Kariera.png
Greenwood.jpg
Opis
Odkąd urodziło się ich pierwsze dziecko - Jade, Oliver i Holly starają się prowadzić swoją rodzinę w najbardziej ekologiczny i przyjazny dla środowiska sposób. Jedzą ekologiczne produkty i jeżdżą rowerami zamiast samochodem. Jade i Emerald naśladują styl życia rodziców. Jednak nadejdzie dzień, gdy dzieciaki zaczną być wyśmiewane w szkole z tego powodu. Co wtedy zrobią?
Nazwa Rodzina Greenwood
Członkowie Oliver Greenwood, Holly Greenwood, Jade Greenwood i Emerald Greenwood
Liczba pokoleń 2
Parcela Świeża Woda 40
Fundusze 32,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook

The Sims 3: Kariera

Rodzina Greenwood – rodzina występująca w dodatku Kariera w Twinbrook. Zamieszkuje dom sporych rozmiarów ulokowany niedaleko centrum miasta. Najbliższymi sąsiadami są członkowie rodzin Hunter oraz Castor. Greenwood z języka angielskiego oznacza Zielone drewno co zapewne nawiązuje do ekologicznych nawyków rodziny. W jej skład wchodzą:

  • Oliver Greenwood - kontroler jakości produktów w sklepie spożywczym, mąż Holly oraz ojciec Emerald i Jade, przyjaciel Phoenixa Prudence.
  • Holly Greenwood - pracowniczka ratusza na stanowisku lokalnej reprezentantki, matka Jade i Emerald oraz żona Olivera uwielbiająca ekologię.
  • Jade Greenwood - uczennica szkoły średniej, córka Holly i Olivera, starsza siostra Emerald oraz najlepsza przyjaciółka Silver Racket.
  • Emerald Greenwood - uczennica szkoły podstawowej, córka Olivera i Holly, młodsza siostra Jade oraz przyjaciółka rodzeństwa Prudence.

Galeria

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki