Fandom

Simspedia

Rodzina Ivanov

5159stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Ivanov
The Sims 3 Store Logo.png
Ivanov family.png
Opis
Babcia Kamińska i jej rodzina wędrują po świecie od lat. Gdy jej córka wyszła za Yuriego Ivanova i urodziła dwójkę dzieci, Babcia zaproponowała, aby znaleźli jakieś miejsce na stałe. Czy Riverview zainteresuje ich na długo?
Nazwa Rodzina Ivanov
Członkowie Raina Kaminski, Yuri Ivanov, Cześka Ivanov, Tatiana Ivanov, Dimitri Ivanov
Liczba pokoleń 3 pokolenia
Parcela Ulica Zaginionej Wierzby 13
Fundusze 700 §
Poziom trudności 5/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Riverview

The Sims 3 Store

Rodzina Ivanovrodzina występująca w grze The Sims 3 w otoczeniu do zakupienia w The Sims 3 Store.

Rodzina składa się z pięciu członków rodziny. Zamieszkują mały domek w Riverview. Nie są najbogatszą rodziną w mieście, mając w funduszach jedynie 700 simoleonów. Według ich biografii wędrują oni po całym świecie.

Wszyscy domownicy są ze sobą zżyci, mają bardzo dobre relacje (poza Rainą, która nie lubi swojego zięcia). Są też bardzo muzykalną rodziną - cała trójka dorosłych domowników ma w wyposażeniu gitary i potrafi na nich grać, Yuri i Cześka pracują jako muzycy w miejscowym teatrze. Barwne stroje, bogaty i nieco kiczowaty wystrój domu, jak i koczowniczy tryb życia nasuwają przypuszczenie, że rodzina jest romskiego pochodzenia etnicznego.

Ciekawostki

  • Jest to prawdopodobnie rodzina o słowiańskich korzeniach, wskazuje na to między innymi nazwisko Ivanov które występuje najczęściej w Rosji i Bułgarii, a także Kamiński które jest używane w Polsce, Rosji i Ukranie.
Rodzina Ivanov
Raina - Yuri - Cześka - Tatiana - Dimitri

Więcej z Fandomu

Losowa wiki