FANDOM

The Sims 2 Icon TS3Shop Icon TS4 EraIcon

Rodzina Kalienterodzina występująca w The Sims 2, The Sims 4 oraz możliwa do zakupienia w The Sims 3 Store. W skład rodziny wchodzą dwie siostry – Dina i Nina. Każda ma inny charakter oraz dąży do osiągnięcia innego celu. Dinie zależy na wyjściu za mąż za bogatego mężczyznę, a Nina pragnie przelotnych romansów.

Opis

The Sims 2

Tutaj rodzina pojawia się po raz pierwszy, siostry zamieszkują dwupoziomowy domek w Miłowie. Bardzo prawdopodobne, że mają coś wspólnego z porwaniem Belli Ćwir – Dina związana jest z jej mężem Mortimerem, a dziadek sióstr to kosmitaSonda Zapylacz 7. Związek Diny i Mortimera nie jest wyrazem miłości tej pierwszej, chodzi tu o jego bogactwo, o czym świadczyć może fakt, że Dina początkowo nie okazywała zainteresowania Mortimerem, ponieważ była związana emerytowaną legendą sportu – Michałem Kawalerem (bratem Belli), który zmarł ze starości – dopiero potem rozkochała w sobie Mortimera. Obie są bezrobotne. Sąsiadują z kochankiem Niny – Donem Lotario, który związany uczuciowo jest także z Diną, obie siostry nie wiedzą o tym fakcie, mimo iż mieszkają razem.

The Sims 3

W trzeciej części gry Dina i Nina mieszkają ze swoją przyjaciółką Luisą Libros w Barnacle Bay. Ich osobowość jest inna, co prawdopodobnie jest błędem twórców.

The Sims 4

W The Sims 4 siostry mieszkają z Donem i swoją matką Katriną w Oazie Zdrój. Sytuacja między współlokatorami jest dosyć napięta.

Biografia

Pierwszym znanym przedstawicielem rodziny Kaliente był Nestor Kaliente. Ożenił się on z Dulcyneą, z którą miał dziecko Tango. Nestor miał także powstałe w wyniku porwania przez kosmitów inne dziecko, Flamenco. Tango nigdy się z nikim nie związał i nie miał dzieci (a przynajmniej nic o tym nie wiadomo). Flamenco w późniejszych latach ożenił się z Hortensją Al Mahmud, owocem związku są bliźniaczki Dina i Nina. Gdy córki doszły do wieku dziecięcego w rodzinie Kaliente wydarzyła się tragedia – Hortensja umarła. Mijały lata, a siostry Kaliente stały się dorosłe. Przeprowadziły się do Miłowa, gdzie zamieszkały w małym domku. Dina by zgarnąć fortunę wyszła za Michała Kawalera, który umarł jednak niedługo potem w skutek starości. Siostry Kaliente pławiły się w luksusach – niezbyt długo, ponieważ padły ofiarą włamania i komornika. Dina zainteresowała się Mortimerem, którego żona krótko wcześniej tajemniczo zaginęła.

Ciekawostki

  • Gdy zaczniemy grać tą rodziną w The Sims 2, zawsze pierwszej nocy pojawi się włamywacz.
  • Kiedy Dina wyjdzie za Mortimera, duch Michała będzie ją nawiedzać.
  • W języku hiszpańskim Kaliente oznacza ciepło.
  • W The Sims 3 jeden z kominków nazywa się "Kominek Kaliente".

Galeria

Drzewo genalogiczne

Ćwir Kaliente drzewo genealogiczne
Rodzina Kaliente
Nestor - Dulcynea - Tango - Flamenco - Hortensja - Dina - Nina - Katrina