Fandom

Simspedia

Rodzina Kapulet

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rodzina Kapulet
The Sims 2 Logo.png
Kapulet.jpg
Opis
Julia Kapulet zakochała się w Romeo, dziedzicu wrogiego klanu Monteków. Czy Kapuleci zapomną o urazach i zrozumieją, że najważniejsze jest szczęście Julii?
Członkowie Konstanty Kapulet, Julia Kapulet, Tybalt Kapulet, Hermia Kapulet
Liczba pokoleń 5
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Werona

Rodzina Kapulet
The Sims 3 Store Logo.png
Rodzina Kapulet 3.png
Nazwa Rodzina Kapulet
Członkowie Konstanty Kapulet, Konstancja Kapulet, Grażyna Kapulet, Renata Kapulet
Liczba pokoleń 2
Fundusze 60. 000 §
Poziom trudności 4/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Roaring Heights

The Sims 2 The Sims 3 Store

Rodzina Kapulet – rodzina występująca w drugiej oraz trzeciej części gry. Nazwisko rodziny zaczerpnięte jest z dramatu "Romeo i Julia".

Opis

The Sims 2

W drugiej części gry rodzina jest "rozbita". Tzn. Konstanty, Julia, Hermia i Tybalt nie mieszkają z resztą rodziny (co rzadko się zdarza, szczególnie w The Sims 2). Konstanty to biznesmen, który podobnie jak Oliwka Widmo marzy o emeryturze. Julia to zakochana w Romeo Monteku nastolatka, zaś Hermia nie wie kogo wybrać – Merkucja Monteka czy Puka Jutrzenkę za swoją sympatię. Tybalt posiada podobną postawę jak Konstanty - jest wrogo nastawiony do Monteków. Córki Konstantego – Grażyna i Renata założyły własne rodziny. Znajdują się one w skrzyni rodzin.

The Sims 3 Store

W trzeciej części gry występuje żywa Konstancja wraz z mężem i dwójką dzieci – Grażyną i Renatą. Dodatkowo Konstancja spodziewa się trzeciego dziecka.

Historia

Rodzina Kapulet i Montek, a dokładnie Konstanty Kapulet i Patrizio Montek, byli dobrymi przyjaciółmi. Zmarła żona Konstantego (Konstancja) była kiedyś dziewczyną Patryka, lecz ten ją odebrał. Dawni przyjaciele zaczeli się kłócić, od tamtego czasu te dwie rodziny sie nienawidzą. Jednak kłótnia rodzinna nie powstrzymała Julii Kapulet, która zakochała się z wzajemnością w potomku rodu Montek. Dzieci w tej rodzinie chodzą do szkół prywatnych. Tybalt Kapulet jest wrogo nastawiony do Romea i Merkucja, dlatego też ma słabe stosunki z swoimi siostrami, które się z nimi spotykają. Rodzice Julii, Hermii i Tybalta czyli Kaliban i Kordelia nie żyją, a opiekuje się nimi ich dziadek.

Tradycja zmian nazwisk

Wystarczy spojrzeć na drzewo genealogiczne rodziny, a już widać że w tej rodzinie to mężczyźni przyjmują nazwiska kobiet. Córki Konstantego są mężatkami i wciąż ze swoim nazwiskiem. Konstanty i jego ojciec też zmienili nazwisko. Jest to całkowite przeciwieństwo Monteków. Prawdopodobnie jest to tradycja rodzinna.

Ciekawostki

  • Kapuletowie powracają w The Sims 3 w mieście Roaring Heights
  • Imiona niektórych członków rodziny Kapulet (Kordelia, Desdemona, Miranda, Ariel, Kaliban) to nazwy poszczególnych księżyców Urana.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki