Fandom

Simspedia

Rodzina Kawaler

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rodzina Kawaler
150px-Sims 1 Logo.png
Michał Kawaler1.jpg
Nazwa Rodzina Kawaler
Członkowie Michał Kawaler
Parcela (Skrzynia rodzin)
Fundusze 2 000 §
Różne Informacje
Gra The Sims Icon.pngThe Sims
Otoczenie Otoczenie 1
Rodzina Kawaler
Whip.jpg
TS3 Bachelor Family Picture.PNG
Opis
Rodzina Kawaler jest bardzo zżyta. Wacław bardzo dba, aby wszystko - i wszyscy - było na swoim miejscu. Gdyby tylko inne dzieci z sąsiedztwa zachowywały się tak dobrze, jak Bella.
Nazwa Rodzina Kawaler
Członkowie Bella Kawaler, Michał Kawaler, Wacław Kawaler i Jokasta Kawaler
Liczba pokoleń 3
Parcela Aleja Simowa 12
Fundusze 3 100 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Otoczenie Sunset Valley
The Sims The Sims 2 The Sims 3

Rodzina Kawaler – rodzina występująca w pierwszej, drugiej i trzeciej części gry, spokrewniona z rodziną Ćwirów przez małżeństwo Belli.

Historia rodziny

Pierwszymi znanymi Simami noszącymi to nazwisko byli Milton i Hennrieta Kawaler. Niewiele o nich wiadomo, poza tym, że mieli syna Wacława (wynika to z drzewa genealogicznego rodziny Kawaler z The Sims 3). Poznał on Simkę o imieniu Jokasta. Młodzi pobrali się i zamieszkali w Sunset Valley, gdzie urodził im się synek - Michał, żyli więc dość spokojnie i szczęśliwie. Michał jako dziecko był bardzo samotny, nie chciał poznawać nowych ludzi, dopiero dzięki siostrze Belli poznał jej kolegę - Mortimera Ćwira, z którym razem spędzali czas. Michał wszedł w wiek nastoletni i nie szukał dziewczyny, zaś Bella zakochała się w Mortimerze. W nastoletności zaczęli być parą, a później chłopak szybko się z nią ożenił. Jokasta i Wacław stali się emerytami, a Bella i Mortimer przeprowadzili się do SimLane. Michał poszedł na studia. Jego rodzice szybko zmarli, tuż po narodzinach córki Belli i Mortimera. Michał zakończył studia i przeprowadził się do miasteczka, w którym mieszkała jego siostra. Kupił niewielki domek i zaczął poszukiwać partnerki, której nie znalazł, więc zajął się sportem. Córka Belli - Kasandra Ćwir - szybko się rozwijała, dobrze się uczyła i mieszkała z rodziną w starym domku. Jej dziadkowie często ich odwiedzali, gdyż zamieszkali również w SimLane (na Starówce). Bella z Mortimerem i Kasandrą szybko wyprowadzili się do nowego miasta. Mijał czas, Belli urodził się synek - Aleksander Ćwir, a Michał powoli stawał się emerytem. Mieszkał spokojnie, później przeniósł się do Miłowa, które wcześniej założył Mortimer, pragnąc dać rodzinie spokojny dom. Zamieszkali więc wszyscy w Miłowie. Rodzice Mortimera zmarli, a jego ciocia od strony matki - Agnieszka Zadek - wprowadziła się chwilowo do Ćwirów, gdyż nie miała nadal męża, a powoli zaczęła się starzeć i nie mogła samodzielnie funkcjonować. Po pewnym czasie kobieta zmarła. Michał poznał wtedy Dinę Kaliente, która szybko zainteresowała się jego pieniędzmi, a ten od razu się z nią ożenił, choć na krótko, gdyż niedługo zmarł. Kobieta cieszyła się z spadku. Tymczasem Aleksander stał się dzieckiem, Kasandra była już dorosła, Mortimer został emerytem, a Bellę porwali obcy. Nazwisko Kawaler nie zostało przekazane - rodzina wymarła, gdyż Dina nie przyjęła nazwiska zmarłego męża.

Ciekawostki

  • W The Sims 3, kiedy już długo gramy w Sunset Valley, czasami jakiś członek rodziny tyje, zazwyczaj jest to Bella, ale czasami jest to Michał. Być może mają już otyłość w genach.
  • Dom Kawalerów w Sunset Valley, wygląda nieco podobnie do domu Ćwirów z Miłowa.

Galeria

Rodzina Kawaler
Milton - Hennrieta - Wacław - Jokasta - Michał - Bella

Więcej w Fandom

Losowa wiki