Fandom

Simspedia

Rodzina Knack

5117stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Knack
TS3 Kariera.png
Knack.jpg
Opis
Pattina nigdy nie podejrzewała, że umiejętności artystyczne pozwolą jej zabrnąć tak daleko. Nie wyobrażała sobie także, że będzie posiadała dom do urządzania imprez, ale tak jest. Pytanie brzmi: czy zdoła utrzymać swoją błyskotliwą karierę oraz rodzinę, której nigdy nie planowała?
Nazwa Rodzina Knack
Członkowie Pattina Knack, Julienne Knack i Nick Knack
Liczba pokoleń 2
Parcela Ulica Kałuży 26
Fundusze 75,000 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
The Sims 3: Kariera

Rodzina Knack – rodzina występująca w dodatku Kariera w Twinbrook. Zamieszkuje bogato urządzoną willę ulokowaną na osiedlu bogaczy. Najbliższymi sąsiadami są członkowie rodzin Baker oraz Wolfe. Knack z języka angielskiego oznacza spryt. W skład rodziny Knack wchodzą:

  • Pattina Knack - Simka pracująca w centrum biznesowym jako dyrektor finansowy i marząca o karierze projektantki wnętrz, matka Julienne oraz żona Nicka.
  • Nick Knack - pracownik szpitala na stanowisku chirurga urazowego, ojciec Julienne oraz mąż Pattiny rzadko ingerujący w sprawy rodzinne.
  • Julienne Knack - doprawiaczka w miejscowej restauracji, córka Pattiny i Nicka, z którymi nie utrzymuje najlepszych kontaktów oraz dziewczyna Billa Racketa.

Galeria

Rodzina Knack
Pattina - Nick - Julienne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki