Fandom

Simspedia

Rodzina Kowal

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rodzina Kowal
The Sims 2 Logo.png
Snapshot 00000002 6de3041e.jpg
Opis
Po owocnej karierze, Technik Zapylacz 9 został emerytem i przyleciał na swoją ulubioną planetę. Czy jego syn, Jasiek, zdobędzie przyjaciół i znajdzie z nimi wspólny język? A może ta rodzina jest zbyt dziwna nawet dla Dziwnowa?
Członkowie Technik Zapylacz 9 Kowal, Jadźka Kowal, Jasiek Kowal, Janka Kowal
Liczba pokoleń 2
Parcela Droga Donikąd 101
Fundusze 6,129 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Dziwnowo
The Sims 2

Rodzina Kowal – rodzina występująca w grze The Sims 2, mieszka w Dziwnowie.

Rodzina składa się z czterech Simów: Technika Zapylacza 9 Kowala, jego żony Jadźki oraz ich dzieci: Janki i Jaśka.

Technik Zapylacz jest emerytowanym kosmitą, który wraz z lekarką Jadźką posiada dwójkę dzieci: starszego, nastolatka, pół-kosmitę Jaśka, oraz młodszą dziewczynkę, która ma normalny kolor skóry, Jankę. Młody Jasiek podkochuje się w Ofelii Zmrok.Jadźka ma trzech braci: Leszka, Paskala i Waldemara.

Ta rodzina jest dość dziwna, ponieważ z drzewa genealogicznego wynika, że Technik i Gerwazy Dziwak są ojcami sióstr Jedynaczek (kosmitek). Wynika z tego, że Jadźka ma przyrodnie siostry, których rodzicami są jej mąż i jej ojciec. Natomiast Janka i Jasiek także mają przyrodnie siostry, których rodzicami są ich ojciec i dziadek. Jadźka jest pielęgniarką na jednym z oddziałów w Dziwnowie. Jest znana i lubiana przez sąsiadów, postrzegana jako jedyna normalna z Dziwaków.

Ma poczucie humoru i chyba tym najbardziej uwiodła Technika Zapylacza, który, mimo, że w młodości romansował z kim się dało, teraz jest statecznym seniorem, lubiącym zabawić się ze swoimi dziećmi i żoną. Z kolei Janka często buja w obłokach, wyobraża sobie, że jest królewną, co nie zmienia faktu, iż jest łobuziarą.

Dobrze się uczy, nie sprawia większych kłopotów, jej najlepszym przyjacielem jest Bartłomiej Kamasz.

Opis

Snapshot 6d7b3369 ad7d87e4.jpg

Ślub Jadźki i Technika

Snapshot 6d7b3369 ed7d87e3.jpg

Zdjęcie rodzinne Kowalów

Jasiek lubi muzykę hip-hop, i całkiem nieźle wywija na parkiecie. Świetnie rozumie się z Ofelią Zmrok, ale nieco się boi, że jest dla niej tylko przyjacielem. Niedługo dorośnie, planuje wyprowadzić się od rodziców, co nie bardzo podoba się Jadźce, dla której rodzina jest wszystkim, i najchętniej wszystkich trzymałaby blisko siebie. Technik Zapylacz i Jasiek odwiecznie toczą wojny z rodziną Kamasz. Jasiek nie cierpi Damazego i Ruperta Kamasza, a Technik - Generała Bolesława - seniora rodu. Jest to jedna z największych przeszkód, w przyjaźni wyżej wspomnianego Bartłomieja i Janki. Oliwy do ognia dodaje fakt, że Rupert i Jasiek walczą o względy Ofelii.

Nazwisko

Nazwisko Kowal pochodzi od częstego w użyciu nazwiska Kowalski, jednakże nazwiska dla wszystkich osób w rodzinie muszą być dokładnie takie same w The Sims 2, nie mogą się różnić ani o jedną literkę, dlatego zamiast Simów np. Jasiek Kowalski i Jadźka Kowalska, mamy bezosobowe nazwisko Kowal.

Drzewo Genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Kowal.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki