Fandom

Simspedia

Rodzina Lau

5160stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Lau
The Sims 3 Store Logo.png
Rodzina Lau.png
Opis
Trojaczki Lau były wiodącymi badaczkami w dziedzinie optymalizacji ciała ludzkiego pod kątem dobra natury. Po wypadku, który wydarzył się podczas jednego z eksperymentów, kobiety uzyskały superkondycję i zaczęły szukać nowego celu w życiu. Siostry podjęły nowe kariery, w których mogły wykorzystać swoją nową sprawność fizyczną.
Nazwa Rodzina Lau
Członkowie Mai Lau, Annie Lau, Lucy Lau
Liczba pokoleń 1
Parcela Zaułek Zmierzchu 123
Fundusze 8,000 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Północna Grota

The Sims 3 Store

Rodzina Laurodzina pojawiająca się w trzeciej części gry. Jej członkowie zamieszkują Północną Grotę, która jest otoczeniem możliwym do zakupienia w The Sims 3 Store. W skład rodziny wchodzą trojaczki Mai, Annie i Lucy Lau.

Siostry prawdopodobnie pracowały kiedyś w karierze naukowej, co wynika z ich biografii. Dopiero później po jednym z eksperymentów, przez który stały się wysportowane, podjęły kariery, w których mogły wykorzystywać swoją sprawność fizyczną.

Członkowie

Ciekawostki

  • Pomimo, że biografia sióstr twierdzi iż są one trojaczkami, ich wiek wcale się nie zgadza. Podczas gdy Mai zostało 13 dni do zmiany grupy wiekowej, Annie pozostało 18, a Lucy 19. Jest to prawdopodobnie błąd popełniony przez twórców gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki