Fandom

Simspedia

Rodzina Lotario

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rodzina Lotario
The Sims 2 Logo.png
Rodzina Lotario.jpg
Opis
Kim jest Don Lotario? Czy jest szczery, zaręczając się z Kasandrą Ćwir? Czy prawdą jest plotka, że jej matkę, Bellę, widziano po raz ostatni w jego mieszkaniu?
Członkowie Don Lotario
Liczba pokoleń 3
Parcela Ulica Główna 170
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Miłowo

Rodzina Lotario
The Sims 3 Store Logo.png
220px-Unknown Casanova.jpg
Opis
Don nie pamięta jak tu trafił i co było wcześniej. Jedyne co pamięta to śmiech dwóch kobiet i wepchnięcie go do jakiejś kapsuły.
Członkowie Don Lotario
Poziom trudności 1/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Riverview
The Sims 2 The Sims 3 Store

Rodzina Lotario – jedna z rodzin występujących w serii The Sims, po raz pierwszy pojawia się w The Sims 2.

Historia rodziny

Jej jedynym członkiem jest Casanova świata simów i zdobywca kobiecych serc Don Lotario mieszkający przy ulicy Głównej 150 w Miłowie, w bliskim sąsiedztwie sióstr Kaliente: Niny i Diny.
Don jest jedynym żyjącym przedstawicielem rodu Lotario. Jest synem Nicolo i Adrianny. O nieżyjących członkach rodziny nic nie wiadomo. Akcja The Sims 2 trwa w niedługim czasie po tajemniczym zniknięciu Belli Ćwir i wiele podejrzeń o całe zdarzenie pada właśnie na Dona, który zakochał się w niej.
Don Lotario pojawia się również w The Sims 3. W wyniku tajemniczego zdarzenia Don dostaje się do teleportu, który przenosi go w czasie, wiele lat wstecz przez co ląduje w Riverview, w czasach, w których nie było go jeszcze na świecie.

W The Sims 3 Don Lotario mieszka sam w opuszczonym spichrzu. Jego dom jest strasznie mały, nie taki duży jak się wydaje. Don Lotario nie ma żadnej kochanki. Jest podobny do Dona z TS2.

W The Sims 4 Don Lotario mieszka z siostrami Kaliente i ich matką Katriną z którą ma romans.

Ciekawostki

  • Rodzina może pochodzić z Włoch lub Hiszpanii, świadczą o tym imiona członków i nazwisko.

Galeria

Drzewo genealogiczne rodziny

DrzewoRodzinyLotario, georgia, 20pkt.jpg

Członkowie rodziny

Więcej w Fandom

Losowa wiki