FANDOM

The Sims 2 Icon TS3Shop Icon

Rodzina Lotario – jedna z rodzin występujących w serii The Sims, po raz pierwszy pojawia się w The Sims 2.

Historia rodzinyEdytuj

Jej jedynym członkiem jest Casanova świata simów i zdobywca kobiecych serc Don Lotario mieszkający przy ulicy Głównej 150 w Miłowie, w bliskim sąsiedztwie sióstr Kaliente: Niny i Diny.
Don jest jedynym żyjącym przedstawicielem rodu Lotario. Jest synem Nicolo i Adrianny. O nieżyjących członkach rodziny nic nie wiadomo. Akcja The Sims 2 trwa w niedługim czasie po tajemniczym zniknięciu Belli Ćwir i wiele podejrzeń o całe zdarzenie pada właśnie na Dona, który zakochał się w niej.
Don Lotario pojawia się również w The Sims 3. W wyniku tajemniczego zdarzenia Don dostaje się do teleportu, który przenosi go w czasie, wiele lat wstecz przez co ląduje w Riverview, w czasach, w których nie było go jeszcze na świecie.

W The Sims 3 Don Lotario mieszka sam w opuszczonym spichrzu. Jego dom jest strasznie mały, nie taki duży jak się wydaje. Don Lotario nie ma żadnej kochanki. Jest podobny do Dona z TS2.

W The Sims 4 Don Lotario mieszka z siostrami Kaliente i ich matką Katriną z którą ma romans.

CiekawostkiEdytuj

  • Rodzina może pochodzić z Włoch lub Hiszpanii, świadczą o tym imiona członków i nazwisko.

GaleriaEdytuj

Drzewo genealogiczne rodzinyEdytuj

DrzewoRodzinyLotario, georgia, 20pkt

Członkowie rodzinyEdytuj